Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081923/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00089197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d09905641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eacf1b9-9b90-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013780/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081923/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.21.2022.AŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 191800,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90346,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia w I części składa się:1. Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) komputer przenośny Typu 1 – 1 sztuka
b) komputer przenośny Typu 2 – 2 sztuki
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a –stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE
w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
b) Spełniać normy: ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, TCO, ISO 9001, ISO 14001.
4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostek Organizacyjnych w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych
niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
6. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
- w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
- w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej:
a) I część zamówienia: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. 77 483-21-62
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 8571,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia w II części składa się:1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) Zestaw komputerowy typu All in One – 2 sztuki
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b stanowiący integralną część SWZ opublikowany na opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE
w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
b) Spełniać normy: ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, TCO, ISO 9001, ISO 14001.
4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostek Organizacyjnych w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych
niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
6. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
- w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
- w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej:
a) II część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. 77 482-35-64
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4876,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia w III części składa się:1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej:
a) komputer Typu 1 - 18 sztuk (do klasopracowni),
b) komputer Typu 1 - 6 sztuk,
c) monitor Typu 1 – 18 sztuk (do klasopracowni),
d) monitot Typu 1 – 6 sztuk,
e) monitor Typu 2 – szt 1,
f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c –stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE
w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
b) Spełniać normy: ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, TCO, ISO 9001, ISO 14001.
4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostek Organizacyjnych w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych
niż podane przez Zamawiającego jako minimalne.
6. Informacje dodatkowe:
a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi;
- w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu;
- w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka.
b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej:
a) III część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. 77 40-61-650
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 76898,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10910,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10910,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10910,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime Computers Dariusz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 930872119
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 15A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-229
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10910,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił
się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”
W przedmiotowym postępowaniu w II części zamówienia została złożona 1 oferta.
Wybrany Wykonawca uchylił się od podpisania umowy, powiadamiając Zamawiającego o swojej odmowie pismem z dnia 11.04.2022r. Zgodnie z art. 263 Prawo zamówień publicznych w przypadku uchylania się wybranego wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Z uwagi, iż złożono tylko jedną ofertę Zamawiający unieważnił postępowanie w tej części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w III części zamówienia zostało złożonych 6 ofert. Wszystkie oferty przewyższyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie III części zamówienia tj. kwotę w wysokości 81 213,30 zł brutto. Zamawiający nie może przeznaczyć kwoty wyższej na realizację zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2 - II POSTĘPOWANIE
- Prace remontowo - konserwatorskie dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach (Kędzierzyn-Koźle)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.