Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158192/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ca06640-b3f2-4c86-97dd-2136a4331f4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zakupy.arp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login
3.Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp.
5.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej.
6.Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.
7.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopcwykonujac-ponizsze-kroki
8.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00), mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje podano w Rozdziale XVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje podano w Rozdziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego w okresie obowiązywania umowy ramowej, zwanej dalej „umową” lub „umową ramową”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie m.in. w poniżej wskazanych formach:
1) sporządzanie projektów dokumentów, w szczególności regulacji wewnętrznych, umów, aneksów, porozumień oraz propozycji scenariuszy działań prawnych;
2) przygotowywanie opinii i informacji prawnych, ocen, analiz i ekspertyz;
3) udział w negocjacjach, innych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów związanych z realizacją powierzonych usług.
Wszystkie zlecenia wykonywane będą po uprzednim uzgodnieniu zakresu usługi.
3. Wszelkie opracowania pisemne, a w szczególności opinie i informacje prawne, ekspertyzy, analizy prawne, projekty dokumentów itp., muszą być sporządzone i podpisane przez radcę prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego skierowanego do realizacji Zamówienia. W spotkaniach, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, musi uczestniczyć min. 1 osoba posiadająca licencję radcy prawnego lub adwokata, lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadająca doświadczenie w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 2 Wykonawcami, przy czym:
1) Zamawiający zaprosi do zawarcia Umowy Ramowej Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;
2) jeżeli liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wyniesie 2 lub mniej, Zamawiający zaprosi do zawarcia Umowy Ramowej wszystkich Wykonawców, odstępując od badania kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem art. 258 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z którym postępowanie będzie mogło zostać unieważnione jeżeli wpłynie mniej niż dwie oferty;
3) jeżeli liczba Wykonawców, którzy uzyskają taką samą liczbę punktów w rankingu ofert na ostatnim miejscu będzie większa niż jeden, co nie pozwoli Zamawiającemu wyłonić 2 Wykonawców o największej liczbie punktów w kryterium oceny ofert, wówczas Zamawiający zawrze Umowę Ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy uzyskali tożsamą liczbę punktów, co Wykonawca uplasowany na 2 miejscu.
5. Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: P = C + D, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto za jedną godzinę”,
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.
Wykonawca maksymalnie może uzyskać 100 pkt.
2. Szczegółowy sposób oceny ofert pod względem następujących kryteriów:
1) cena brutto za jedną godzinę („C”) - waga kryterium 40% (40 pkt)
Wzór: C = (najniższa cena brutto za jedną godzinę / cena brutto za jedną godzinę badanej oferty) x 40)
2) Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia („D”) - waga kryterium 60% (60 pkt).
D = (liczba punktów zdobytych przez ocenianego wykonawcę / maksymalna liczba punktów do zdobycia [100] ) x 60
przy czym:
„liczba punktów zdobytych przez ocenianego wykonawcę” zostanie obliczona przez dodanie punktów wszystkich osób i podzielenie tej sumy przez liczbę osób".
Zamawiający za skierowanie osoby/osób do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadających doświadczenie z ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert w sprawach z zakresu tematyki pr.restrukt. i upadł. (oceniane będzie doświadczenie maksymalnie 4 osób):
a) za doświadczenie osób przy restrukturyzacji korporacyjnej przedsiębiorstw i grup spółek – łącznie 15 pkt., w tym:
i. za opracowanie min. 10 planów restrukturyzacyjnych złożonych w toku postępowania restrukturyzacyjnego (w zdefiniowanej poniżej branży przemysłowej) - 5 pkt, za opracowanie kolejnych planów - 1 pkt za każdy kolejny plan – łącznie nie więcej niż 10 pkt.
ii. za opracowanie min. 10 analiz lub opinii postępowania na rzecz wierzyciela w przypadku upadłości dłużnika, bądź w przypadku udziału dłużnika w postępowaniu restrukturyzacyjnym (w zdefiniowanej poniżej branży przemysłowej) – 5 pkt za opracowanie 10 analiz/opinii.
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia, o którym mowa w tirecie i) i ii), nazwy podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
b) za doświadczenie przy restrukturyzacji zadłużenia na gruncie ugód lub porozumień pozasądowych lub przepisów o wstępnym zgromadzeniu wierzycieli - min. 5 transakcji - 2 pkt.;
natomiast za doświadczenie w formułowaniu propozycji układowych – min. 10 transakcji - 3 pkt. – łącznie nie więcej niż 5 pkt.
Zamawiający wymaga w celu wykazania doświadczenia wskazania podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi, o których mowa w zdaniu powyżej.
c) za doświadczenie w wykonywaniu czynności kwalifikowanego doradcy restrukturyzacyjnego w minimum 2 postępowaniach restrukturyzacyjnych (należy wykazać się wpisem na listę doradców restrukturyzacyjnych prowadzoną przez Ministerstwo Sprawiedliwości)– 5 pkt.
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia nazwę podmiotu na rzecz, którego świadczone były usługi, o których mowa w zdaniach powyżej.
d) pełnienie funkcji doradcy restrukturyzacyjnego bądź pełnomocnika w nw. postępowaniach – łącznie 30 pkt., w tym:
i. min. w 3 postępowaniach o zatwierdzenie układu – 15 pkt.,
ii. min. w 3 przyspieszonych postępowaniach układowych – 3 pkt.,
iii. min. w 3 postępowaniach układowych – 2 pkt,
iv. min. w 2 postępowaniach sanacyjnych – 10 pkt.
Zamawiający wymaga w celu wykazania doświadczenia w tirecie i)-iv) wskazania podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
cd. opisu kryteriów oceny ofert - zamieszczone zostały w Sekcji IX - Pozostałych informacjach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 4 zlecenia polegające na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek kapitałowych w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych – w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, w których suma zobowiązań upadłego była nie mniejsza niż 20 mln zł, bądź suma zobowiązań dłużnika była nie mniejsza niż 20 mln zł, każde zlecenie;
2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 5 zleceń polegających na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek kapitałowych w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych – w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, dotyczących dochodzenia wierzytelności w postępowaniu restrukturyzacyjnym lub upadłościowym, każda o wartości nominalnej minimum 2 mln zł;
3) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 5 zleceń, polegających na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek kapitałowych w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych – w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, dotyczących transakcji nabycia bądź zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części w postępowaniu restrukturyzacyjnym lub upadłościowym, za cenę min. 10 mln zł, każde zlecenie;
4) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 5 zleceń polegających na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek kapitałowych w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych – w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, dotyczących usług, których skutkiem było zawarcie i zatwierdzenie układu w postępowaniu restrukturyzacyjnym, w tym co najmniej 2 postępowań, w których suma zobowiązań dłużnika była nie niższa niż 20 mln zł, każde zlecenie;
5) Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, z czego każda z osób musi łącznie spełniać poniższe kryteria:
a) posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego lub też prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;
b) posiadać minimum 5 letnie doświadczenie uzyskane w doradztwie prawnym w zakresie prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego;
6) Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby posiadające licencję doradcy restrukturyzacyjnego;
7) Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzorcy sądowego lub tymczasowego nadzorcy sądowego.
Zamawiający dopuszcza łączenie kompetencji osób opisanych powyżej przez osoby biorące udział w realizacji zamówienia.
Uwaga! Zamawiający wyjaśnia, że przez wyrażenia:
„dłużnik” – w rozumieniu ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne,
t.j. z dnia 11 września 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1428);
„upadły” – w rozumieniu ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe,
t.j. z dnia 10 kwietnia 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 794);
„zobowiązania (nie suma zobowiązań)” – w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. Ustawa o rachunkowości, t.j. z dnia 4 listopada 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 120).
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz innych informacji wskazanych w wezwaniu.
Okres 4 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Dowody określające, czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi brak możliwości przedłożenia dowodów; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzory wykazów (usług i osób) zostaną przekazane wraz z wezwaniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz wraz z ofertą poniższe dokumenty/oświadczenia:1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna);
3) oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia;
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp potwierdzający brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia;
7) oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje) .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a Wykonawcą.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w Zał. nr 2 do SWZ w szczególności w § 23 i 247.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ttps://zakupy.arp.pl/app/login
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. cd. z SEKCJI IV - 4.3.1) Sposobu oceny ofert:e) za doświadczenie w zakresie postępowań upadłościowych oraz innych sporach korporacyjnych z upadłością w tle, z wyłączeniem upadłości konsumenckiej – łącznie 15 pkt., w tym:
i. analiza ryzyk upadłościowych - min. 10 analiz (należy wymienić branże przemysłową) - 5 pkt.,
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia, o którym mowa w tirecie i), nazwy podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
ii. sporządzania wniosków o ogłoszenie upadłości dłużnika – min. 3 wnioski (należy wymienić branże przemysłową) - 5 pkt.,
Zamawiający wymaga w celu wykazania doświadczenia w tirecie ii) wskazania podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
iii. prowadzenie procesów likwidacyjnych lub likwidacji pre-pack - min. 3 transakcje (proszę wymienić branże przemysłową) - 5 pkt.;
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia, o którym mowa w tirecie iii), nazwy podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
f) za doświadczenie w obsłudze wierzytelności w postępowaniu upadłościowym - łącznie 30 pkt., w tym:
i. zgłaszanie wierzytelności, weryfikacja i zaskarżanie listy wierzytelności - min. 10 transakcji (należy wymienić branże przemysłową) - 6 pkt.,
ii. prowadzenie postępowań o wyłączenie mienia z masy upadłości – min. 3 transakcje (należy wymienić branże przemysłową) – 3 pkt.,
iii. realizacja zabezpieczeń wierzytelności oraz zabezpieczeń rzeczowych - min. 10 transakcji (należy wymienić branże przemysłową) – 6 pkt.,
iv. sporządzanie planów podziału – min. 10 podmiotów (należy wymienić branże przemysłową) – 3 pkt.,
v. przygotowywanie lub opiniowanie propozycji układowych - min. 15 podmiotów (należy wymienić branże przemysłową) – 6 pkt.,
vi. reprezentowanie na Zgromadzeniach Wierzycieli lub posiedzeniach Rady Wierzycieli – min. 5 reprezentacji (należy wymienić branże przemysłową) – 6 pkt.
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia, o którym mowa w tirecie i)-vi), nazwy podmiotów na rzecz, których świadczone były usługi.
Zamawiający dopuszcza aby osoby wskazane w kryterium oceny ofert były również wskazane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonym w Rozdziale VI SWZ.
Zamawiający wyjaśnia, że przez niżej wymienione wyrażenia rozumie:
„branża przemysłowa” – przez wyrażenie należy rozumieć branżę gospodarki wodnej i morskiej energetyki wiatrowej, odnawialnych źródeł energii, infrastruktury, stoczniowy, kolejowy, hutniczy, lotniczy, maszynowy, górniczy, ciężki (budowlany, chemiczny, elektromaszynowy, metalurgiczny, mineralny, paliwowo-energetyczny, zbrojeniowy), przetwórczy, czy też związany z parkami przemysłowymi i specjalnymi strefami ekonomicznymi;
„dłużnik” – w rozumieniu ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne, t.j. z dnia 11 września 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1428);
„upadły” – w rozumieniu ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe,
t.j. z dnia 10 kwietnia 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 794);
„zobowiązania (nie suma zobowiązań)” – w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. Ustawa o rachunkowości, t.j. z dnia 4 listopada 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 120).
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejsze oferty, pierwsze 2 (dwie) oferty które uzyskały najwyższą liczbę punktów (P), z zastrzeżeniem zapisów ust. 4 Rozdziału III SWZ.
4. Zamawiający dokona wyliczenia punktów dla danej oferty do dwóch miejsc po przecinku (jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa od 5 zaokrągli liczbę przyznanych punktów w górę, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 zaokrągli liczbę przyznanych punktów w dół) i wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów ogółem, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu wykonawczym zostały opisane w projekcie umowy.
II. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów, o których mowa w Roz. XIV SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 - 2026
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie działania Oddziału Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: żarskiego i żagańskiego
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.