eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › ¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1



Og³oszenie z dnia 2021-08-06


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00140356 z dnia 2021-08-06

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301501373

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Handlowa 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziu@ckziu.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckziu.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6263064-f6eb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00140356

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004881/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¶wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnejej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://bip.ckziu.kalisz.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu : /CKZiU_Kalisz/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej pod adresem: ckziu@ckziu.kalisz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej zamieszczone zosta³y w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), ¿e:
1) Administratorem przekazanych przez Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor Centrum, Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Micha³ Matuszewski, kontakt e-mail m.matuszewski@brandtrainer.pl, tel.: 509-633-085
2) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) Pañstwa dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom ¶wiadcz±cym dla Administratora us³ugi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obs³uguj±cym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74) przez okre¶lony czas (art. 78);
4) Dane osobowe przechowywane s± przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnêtrznymi ustaleniami, jak równie¿ do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
5) Posiadaj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrze¿eniem, ¿e:
a) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
c) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do up³ywu terminu na ich wniesienie,
6) W przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia,
8) Decyzje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
9) Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZIU-KG.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: us³uga pn. "¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1".
2. Okres w którym realizowane bêdzie zamówienie: od 01 wrze¶nia 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.
3. £±czna powierzchnia sto³ówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi 90 m2.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania us³ugi ¿ywienia w formie cateringu z czê¶ciowym wykonaniem posi³ków, które musz± byæ przygotowywane partiami ze wzglêdu na d³ugo¶æ wydawania posi³ków, na bazie istniej±cej kuchni mieszcz±cej siê przy ul. Przemys³owej 1.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania i wydawania czterech posi³ków dziennie przez 5 dni w tygodniu dla 150 wychowanków Bursy Szkolnej Nr 1 w dniach nauki szkolnej z uwzglêdnieniem przerw ¶wi±tecznych, wakacji i ferii oraz absencji chorobowej ucznia.
6. Szczegó³owy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera rozdzia³ III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jad³ospisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 Pzp, dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¶wiadczy³ minimum dwie us³ugi polegaj±ce na codziennym i ca³odziennym zapewnieniu posi³ków w formie cateringu lub ich wytwarzania w miejscu wydawania, a warto¶æ ka¿dej z tych us³ug nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200.000,00 z³. brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. O¶wiadczenia i dokumenty, jakie zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykonawca (po z³o¿eniu oferty), którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, lub inni wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 Pzp, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. O¶wiadczenia i dokumenty, jakie zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykonawca (po z³o¿eniu oferty), którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, lub inni wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 Pzp, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale VII ust.1 i ust. 2 SWZ wykonawca dostarcza z ofert±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - ka¿dy z nich sk³ada osobne o¶wiadczenie(zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ):
a) potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu;
b) potwierdzaj±ce, ¿e zachodzi wzglêdem niego brak podstaw do wykluczenia;
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u), potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ);
3) zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich zasobów – je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach innych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga aby zobowi±zanie potwierdza³o, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów i okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
2. Szczegó³owe zapisy zawarto w za³±czniku nr 6 do SWZ - Wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-16 14:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z za³±cznikami (a tak¿e o¶wiadczenie o zmianie b±d¼ wycofaniu oferty) mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 15:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego og³oszenia mo¿na odnale¼æ w SWZ
zamieszczonej na stronie prowadzonego postêpowania, tj. MiniPortal i BIP.
2021-08-06 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.