Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151718/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00256226/01 - Wynik z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22eccfd-ddd2-4ec0-bb4e-fcbcd406f850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługi łaczności telefonicznej stacjonarnej i internetu stacjonarnego na potrzeby RZGW w Poznaniu i jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21976,Swiadczenie-uslug-dostepu-do-Internetu-stacjonarnego-oraz-telefonii-stacjonarnej.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21976,Swiadczenie-uslug-dostepu-do-Internetu-stacjonarnego-oraz-telefonii-stacjonarnej.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –
zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
3.2 LINK BEZPOŚREDNI DO POSTĘPOWANIA (SWZ) - Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19905,Uslugi-zwiazane-z-wycinka-drzew-na-terenie-RZGW-Poznan.html
3.3 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod zakładką: „Instrukcja dla
Wykonawców” – połączenie linkiem z dostępem bezpośrednim do postępowania pod zakładką „Instrukcja dla Wykonawców”.
3.4 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.5 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.6 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),
Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.7 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń
składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.8 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xls.
3.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.10 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.wody.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.3 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl lub riod.poznan@wody.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania P.ROZ.2710.28.2024 prowadzonym na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych
wymagań prawnych, w tym okresów przechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w
przepisach dotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.09.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67200 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
1) realizację połączeń lokalnych,
2) realizację połączeń międzystrefowych,
3) realizację połączeń do sieci komórkowych,
4) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
5) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
6) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
7) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
8) dostęp do linii 0-800, 0-801,
9) usługi faksowe
10) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS i ISDN.
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla linii ISDN PRA 30B+D za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 11000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. Zamawiający posiada w lokalizacji centrale telefoniczna.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.
Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
f) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 7000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
k) realizację połączeń lokalnych,
l) realizację połączeń międzystrefowych,
m) realizację połączeń do sieci komórkowych,
n) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
o) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
p) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
q) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
r) dostęp do linii 0-800, 0-801,
s) usługi faksowe
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych )
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
f) Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
g) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 7500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 4500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
g) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 8500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena – 60%
W skład ceny wchodzą :
a) Miesięczna opłata abonamentowa za utrzymanie jednej linii
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Cena za minutę połączeń – 20% / M /
W przypadku propozycja cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,15 zł / min
Międzystrefowe : <0,20 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,20 zł / min
Wykonawca otrzyma 20 pkt.
W przypadku propozycji cennika za usługi :
Lokalne i strefowe : < 0,20 zł / min
Międzystrefowe : <0,30 zł / min
Do sieci komórkowych : <0,30 zł / min
Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W pozostałych przypadkach Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Czas usunięcia awarii – 20% / A /
a) Czas usunięcia awarii – do 1 godzin – 20 pkt
b) Czas usunięcia awarii – do 2 godzin – 10 pkt
c) Czas usunięcia awarii – do 3 godzin – 5 pkt
d) Czas usunięcia awarii – do 4 i powyżej – 0 pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Suma punktów = C+ M +A
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za minutę połączeń
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awari
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.
Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do Internetu
L.p. Typ łącza
wymagane Numer linii świadczenia usługi Lokalizacja
1 C 34 3619011 Zespół Wsparcia Technicznego w Częstochowie 42-200 ul. Srebrna 43a
2 C 63 2790294 Zbiornik Wodny Jeziorsko
62-730 Dobra, Skęczniew 57
3 C 63 2790266 Zbiornik Wodny Jeziorsko – warsztaty
62-730 Dobra, Skęczniew 57
4 C 34 3147770 Zbiornik Wodny Poraj
42-360 Poraj, m. Jastrząb ul. Nadrzeczna 9
5 C 43 678 0894 Elektrownia Wodna Jeziorsko
99-235 Pęczniew, Łyszkowice 18
6 C 63 2780015 EWJ
Specyfikacja techniczna łączy Internetowych
1. ŁĄCZE TYPU C
• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,
• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,
• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),
• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,
• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,
• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),
• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )
Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 2 godziny
czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 4 godzin
czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 3700 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena (C) – 60%
Przepływność – 40%
C = Cmin / Cb * 60 pkt
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nie odrzuconych ofert
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
Przepływność :
Dla wszystkich min. 30/3 Mb/s – 40pkt
Dla wszystkich min. 20/2 Mb/s – 20pkt
Dla wszystkich min. 10/1 Mb/s – 0pkt
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Suma punktów = C + P
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przepływność
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2.1 informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
10.2.2 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108
ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6; art. 109 ust. 1 pkt 5), 7) , art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
10.2.3 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.2, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
10.2.4 oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej wrozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy
wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo
należy złożyć razem z ofertą.
11.4 W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 7.2.4 SWZ, wymagania te muszą być spełnione przez jednego z
Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.
11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika do SWZ, aktualny na dzień składania ofert,
celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega
wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z
nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt
10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części
zamówienia.
11.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni
wykonawcy (zgodnie z treścią załącznika do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwośćzmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w Wzorze umowy.
1. Usługobiorca, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartych w niniejszej umowie, zgodnie z art. 455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.9 Stosownie do art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Perzyńskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obsługi ruchu turystycznego.
- Dzierżawa łączy światłowodowych wraz z usługą kolokacji oraz usługa dostępu do Internetu
- ,,Modernizacja i budowa oświetlenia ulic na terenie Gminy Koszęcin''
- Łącza internetowe dla Urzędu Gminy oraz Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce
- Nadbudowa i przebudowa budynku biurowego Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.