eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21976,Swiadczenie-uslug-dostepu-do-Internetu-stacjonarnego-oraz-telefonii-stacjonarnej.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22eccfd-ddd2-4ec0-bb4e-fcbcd406f850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Usługi łaczności telefonicznej stacjonarnej i internetu stacjonarnego na potrzeby RZGW w Poznaniu i jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.09.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
1) realizację połączeń lokalnych,
2) realizację połączeń międzystrefowych,
3) realizację połączeń do sieci komórkowych,
4) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
5) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
6) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
7) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
8) dostęp do linii 0-800, 0-801,
9) usługi faksowe
10) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS i ISDN.

2.2. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
e) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

SLA:

Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin

Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin

Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej

2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla linii ISDN PRA 30B+D  za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:

a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
e) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin

Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1. Zamawiający posiada w lokalizacji centrale telefoniczna.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.
 Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
f) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
d) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
e) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
f) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
k) realizację połączeń lokalnych,
l) realizację połączeń międzystrefowych,
m) realizację połączeń do sieci komórkowych,
n) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
o) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
p) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
q) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
r) dostęp do linii 0-800, 0-801,
s) usługi faksowe
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych )
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
f) Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
g) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin

Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę.
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin

Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
a) realizację połączeń lokalnych,
b) realizację połączeń międzystrefowych,
c) realizację połączeń do sieci komórkowych,
d) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
e) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
f) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
g) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
h) dostęp do linii 0-800, 0-801,
i) usługi faksowe
j) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
 Dla ISDN BRA i POTS  za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
 Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych.
 Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
c) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
e) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
 lokalnych i strefowych
 międzystrefowych
 do krajowych sieci mobilnych
 międzynarodowych stacjonarnych
 międzynarodowych komórkowych
 infolinii 080x
 telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
 specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
f) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
g) świadczeniu usług dodatkowych  CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.

3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin
Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.

Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do Internetu

L.p. Typ łącza
wymagane Numer linii świadczenia usługi Lokalizacja
1 C 34 3619011 Zespół Wsparcia Technicznego w Częstochowie 42-200 ul. Srebrna 43a
2 C 63 2790294 Zbiornik Wodny Jeziorsko
62-730 Dobra, Skęczniew 57
3 C 63 2790266 Zbiornik Wodny Jeziorsko – warsztaty
62-730 Dobra, Skęczniew 57
4 C 34 3147770 Zbiornik Wodny Poraj
42-360 Poraj, m. Jastrząb ul. Nadrzeczna 9
5 C 43 678 0894 Elektrownia Wodna Jeziorsko
99-235 Pęczniew, Łyszkowice 18

6 C 63 2780015 EWJ


Specyfikacja techniczna łączy Internetowych

1. ŁĄCZE TYPU C
• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,
• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,
• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),
• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,
• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,
• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),
• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )

Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.

SLA:

Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
 czas reakcji: 2 godziny
 czas naprawy: 4 godzin

Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
 czas reakcji: 4 godzin
 czas naprawy: 8 godzin

Szczegółowy opis danej części zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.5.5.) Wartość części: 3700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3542,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2878,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7792417379

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4132,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2199,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6612,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2199,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRAL Katarzyna Fitas-Antczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 658-182-71-28

7.3.3) Ulica: Miła 1a

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7232,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792417379

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 104

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-307

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8215,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8215,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8215,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.3) Ulica: Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8215,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.