eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻelechlinekUregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447122712

1.5.8.) Numer faksu: 447122770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072939/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Żelechlinek Etap IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae

Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zelechlinek.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e- Zamówienia.
2.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt powyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektroniczne oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
4.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w rozdz. VII.6 SWZ przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.271.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Żelechlin Mały, Gmina Żelechlinek wraz z systemem wykorzystującym technologię informacyjno - komunikacyjną
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) roboty ziemne sieć: roboty pomiarowe - ok. 2,0 km, wykopy liniowe koparką - ok. 4 529,55 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 141,89 m3, roboty ziemne koparkami – ok. 665,96 m3, przewiert sterowany dla rur – 189,65 m,
2) roboty ziemne przyłącza: roboty pomiarowe – ok. 0,12 km, wykopy liniowe – ok. 251,35 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 12,57 m3, roboty ziemne wykonywane koparkami – ok. 62,84 m3,
3) roboty montażowe sieć kanalizacyjna: kanały z rur – ok. 1 158,11 m, rury PE – ok. 756,65 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne, przepompownia
w gotowym wykopie, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
4) roboty montażowe przyłącza kanalizacyjne: kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe – ok. 56 szt., kanały z rur PVC – ok. 114,25 m, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
5) roboty drogowe: ręczne plantowanie powierzchni gruntu – ok. 1 400 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna – ok. 3 185,00 m2,
6) roboty elektryczne – układanie kabli w rowach kablowych, wciąganie do rur ochronnych kabla – ok. 6,00 m, wykonanie przyłącza energetycznego,
7) roboty modernizacyjne – demontaż, dostawa i montaż rozdzielnicy zasilająco sterującej przepompowi ścieków wraz z pompami (wpięcie modernizowanych przepompowni do istniejącego zdalnego systemu monitoringu), wymiana rozdzielnicy technologicznej Stacji Uzdatniania Wody współpracującej z istniejącym systemem wizualizacji SCADA w technologii (TIK)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena: W1 = Cmin /Cocena* 60 pkt, gdzie W1 – Wartość punktowa oferty, Cmin –Cena oferty najniższej, Cocena – Cena oferty
ocenianej; 2) Okres gwarancji: W2=Rocena/Rmax* 40 pkt, gdzie W2 – Wartość punktowa oferty, Rmax – Najdłuższy czas udzielonej
gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert, Rocena – Okres gwarancji w miesiącach w ocenianej ofercie. Maksymalny, punktowany okres gwarancji to 60 miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesiące do wyliczenia punktów uzyskanych za okres gwarancji przyjmowane będzie 60 miesięcy.
W=W1+W2, W – łączna wartość punktowa oferty. 2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana wodomierzy na odczyt radiowy – technologia TIK
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Zakup, dostawa i wymiana wodomierza skrzydełkowego domowego (głównego) o śr. nominalnej DN20 – 1 880,00 szt.,
2) Zestaw do radiowego odczytu – ok. 1 szt.,
3) Interaktywna mapa odczytowa – ok. 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena: W1 = Cmin /Cocena* 60 pkt, gdzie W1 – Wartość punktowa oferty, Cmin –Cena oferty najniższej, Cocena – Cena oferty
ocenianej; 2) Okres gwarancji: W2=Rocena/Rmax* 40 pkt, gdzie W2 – Wartość punktowa oferty, Rmax – Najdłuższy czas udzielonej
gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert, Rocena – Okres gwarancji w miesiącach w ocenianej ofercie. Maksymalny, punktowany okres gwarancji to 60 miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesiące do wyliczenia punktów uzyskanych za okres gwarancji przyjmowane będzie 60 miesięcy.
W=W1+W2, W – łączna wartość punktowa oferty. 2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek w formule zaprojektuj i wybuduj
1) Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z budową 51 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym (dalej: PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena: W1 = Cmin /Cocena* 60 pkt, gdzie W1 – Wartość punktowa oferty, Cmin –Cena oferty najniższej, Cocena – Cena oferty
ocenianej; 2) Okres gwarancji: W2=Rocena/Rmax* 40 pkt, gdzie W2 – Wartość punktowa oferty, Rmax – Najdłuższy czas udzielonej
gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert, Rocena – Okres gwarancji w miesiącach w ocenianej ofercie. Maksymalny, punktowany okres gwarancji to 60 miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesiące do wyliczenia punktów uzyskanych za okres gwarancji przyjmowane będzie 60 miesięcy.
W=W1+W2, W – łączna wartość punktowa oferty. 2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunki udziału w postepowaniu dla części I i III
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
(Informacja zarówno dla części I jak i III)
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą określone przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne otrzymane na podstawie wcześniejszych przepisów) z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie liczone od dnia uzyskania uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ) w tym:
dla części I:
- co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą określone przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne otrzymane na podstawie wcześniejszych przepisów) z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie liczone od dnia uzyskania uprawnień;
dla części III:
- co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą określone przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne otrzymane na podstawie wcześniejszych przepisów) z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownik robót musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie liczone od dnia uzyskania uprawnień;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy – o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 2a – 2b do SWZ (odpowiednio dla części I i II) zawierający poszczególne pozycje przedmiarowe wraz z cenami jednostkowymi- zaleca się wersję uproszczoną kosztorysu ofertowego.
Dodatkowo należy dołączyć do oferty – jeżeli dotyczy:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
2) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy ofert, w których Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie spełnia/spełniają samodzielnie warunków udziału w postępowaniu;
4) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XII.3.2)a) SWZ, natomiast w zakresie części I oraz III podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XII.3.2)b) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale XII.2 SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII.3.1) składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy części I oraz III) (oświadczenie to należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).
5. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współprace tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe postanowienia co do możliwości zmiany umowy zawarte są odpowiednio dla każdej z części w projektach umów - załącznik 5a do 5c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego [dalej zw.: cyt. ustawą] z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.