eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieREMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III



Og³oszenie z dnia 2025-07-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU
UL. PADEREWSKIEGO 6 – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W ¦WINOUJ¦CIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324659

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swinoujscie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinoujscie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU
UL. PADEREWSKIEGO 6 – ETAP III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd9abf09-5de2-443d-be6a-aa7afbbbc3dc

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00351790

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00113411/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont budynku S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu przy. ul. Paderewskiego 6 - III Etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd9abf09-5de2-443d-be6a-aa7afbbbc3dc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
3.1. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
3.2. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administrator Danych Osobowych Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie.


Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu do korespondencji: S±d Rejonowy w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@swinoujscie.sr.gov.pl.
Cele przetwarzania danych osobowych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówieñ publicznych realizowanego w trybie wynikaj±cym z ustawy PZP oraz w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z S±dem Rejonowym w ¦winouj¶ciu oraz w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Procedura prowadzona na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Przes³ankami legalizuj±cymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze okre¶lonych w przepisach krajowych lub unijnych odnosz±cych siê do zamówieñ publicznych, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych; po wybraniu Wykonawcy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.: ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami; potrzeba posiadania sta³ego kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy, przy czym z chwil± podjêcia przez tê osobê czynno¶ci w ramach wykonywania umowy, takich, które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.


Informacja
o odbiorcach danych osobowych Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-75 ustawy PZP oraz: podmioty zapewniaj±ce na rzecz S±du Apelacyjnego w Szczecinie obs³ugê techniczn± i organizacyjn±, np. dostawcy oprogramowania do zarz±dzania systemami, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± oprogramowania, itp.

Okres przechowywania danych osobowych Okres przechowywania danych osobowych, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, wynosi 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Uprawnienia z art. 15
-19 ogólnego rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe, ma prawo:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych – w celu realizacji niniejszego ¿±dania administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania;
- prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w zakresie w jakim dane osobowe przetwarzane s± w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO przys³uguje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn zwi±zanych ze szczególn± sytuacj± wobec przetwarzania danych osobowych.

Prawo
do wniesienia skargi Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub www.uodo.gov.pl, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych przez administratora narusza przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.

Ograniczenie stosowania Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe nie przys³uguje prawo do:
- usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych, w przypadku gdy podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Informacja
o dobrowolno¶ci lub obowi±zku podania danych osobowych Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Informacje
o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych od pañstwa trzeciego
lub organizacji miêdzynarodowej Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Przetwarzanie danych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane jedynie przez upowa¿nione do tego osoby.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.261.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zwi±zku z kontynuacj± remontu S±du rozpoczêtego w 2022 r, w przedmiotowym postêpowaniu zaplanowano przeprowadzenie III Etapu remontu polegaj±cego na:
1) wymianie wszystkich drzwi wej¶ciowych wraz z remontem schodów zewnêtrznych do budynku,
2) remoncie schodów na g³ównej klatce schodowej budynku,
3) wymianie p³ytek na korytarzach oraz holach przy salach s±dowych.



Przewidywany zakres robót zosta³ opisany w za³±cznikach nr 8, 9, 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

Cena najni¿sza
C = ------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
Cena oferty ocenianej

2) Wysoko¶æ kary umownej za zw³okê w realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
3) Okres gwarancji i rêkojmi – waga kryterium 20%

Szczegó³y sposobu oceny zosta³y opisane w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej za zw³okê w realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:

1.1.dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

1.2.dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

1.3. dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

1.4. dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e zapewni co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.



Kierownik robót powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).

W zwi±zku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.”
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy,
do skierowania do pracy osoby odpowiadaj±cej wy¿ej wskazanym wymogom.
W przypadkach losowych wykluczaj±cych pracê osoby wskazanej w ofercie Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu odpowiadaj±cym warunkom SWZ.

b) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e wykona³ (zakoñczy³), w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±c± na remoncie lub/i przebudowie lub/i budowie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci. Niedopuszczalne jest ³±czenie liczby robót budowlanych wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ 2 roboty budowlane spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku udzia³u
w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ
w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania uznaje siê datê zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli
w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni
z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
W zwi±zku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.”

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie paragrafu 10 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020r., poz. 2415)
w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy mo¿e, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa
w paragrafie 6-9, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór przedmiotowego o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w zapisach SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci). W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o zamówienie sk³adaj± oni wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w zapisach SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wype³niony formularz ofertowo-cenowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej - pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, który zakres wykonaj± poszczególni Wykonawcy (podmiotowy ¶rodek dowodowy) - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w zapisach SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci). W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o zamówienie sk³adaj± oni wspólnie ww. dokumenty;Interaktywny formularz ofertowy, udostêpniony przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia (zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”), pomocniczo w celu zaci±gniêcia informacji do systemu;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
Szczegó³y dotycz±ce
sposobu sk³adania poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ przez Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisane s± innych w³a¶ciwych miejscach w niniejszym
og³oszeniu oraz w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, polegaj±cych na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia;
3) zmianie osób, o których mowa w § 3 ust. 5 umowy.
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiana wynagrodzenia (zwiêkszenie lub zmniejszenie) lub przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy.W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug warto¶æ wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana polegaj±ca na zmianie osób, wymienionych w § 3 umowy, nastêpowaæ mo¿e na wniosek Wykonawcy, za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. Wykonawca do wniosku do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e proponowane osoby posiadaj± odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe. Osoby proponowane przez Wykonawcê musz± spe³niaæ wymagania opisane w SWZ.Ka¿da ze Stron Umowy mo¿e zawnioskowaæ o jej zmianê. W celu dokonania zmiany Umowy Strona o to wnioskuj±ca zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± zmiany. Zmiany do umowy zosta³y szczegó³owo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl i pod nazw± niniejszego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XI SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty
sk³ada siê z uwzglêdnieniem postanowieñ rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
Termin wykonania zamówienia: 100 dni, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 19 grudnia 2025 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.