eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻelechlinekUregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447122712

1.5.8.) Numer faksu: 447122770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072939/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Żelechlinek Etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4626800,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Żelechlin Mały, Gmina Żelechlinek wraz z systemem wykorzystującym technologię informacyjno - komunikacyjną
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) roboty ziemne sieć: roboty pomiarowe - ok. 2,0 km, wykopy liniowe koparką - ok. 4 529,55 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 141,89 m3, roboty ziemne koparkami – ok. 665,96 m3, przewiert sterowany dla rur – 189,65 m,
2) roboty ziemne przyłącza: roboty pomiarowe – ok. 0,12 km, wykopy liniowe – ok. 251,35 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 12,57 m3, roboty ziemne wykonywane koparkami – ok. 62,84 m3,
3) roboty montażowe sieć kanalizacyjna: kanały z rur – ok. 1 158,11 m, rury PE – ok. 756,65 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne, przepompownia
w gotowym wykopie, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
4) roboty montażowe przyłącza kanalizacyjne: kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe – ok. 56 szt., kanały z rur PVC – ok. 114,25 m, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
5) roboty drogowe: ręczne plantowanie powierzchni gruntu – ok. 1 400 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna – ok. 3 185,00 m2,
6) roboty elektryczne – układanie kabli w rowach kablowych, wciąganie do rur ochronnych kabla – ok. 6,00 m, wykonanie przyłącza energetycznego,
7) roboty modernizacyjne – demontaż, dostawa i montaż rozdzielnicy zasilająco sterującej przepompowi ścieków wraz z pompami (wpięcie modernizowanych przepompowni do istniejącego zdalnego systemu monitoringu), wymiana rozdzielnicy technologicznej Stacji Uzdatniania Wody współpracującej z istniejącym systemem wizualizacji SCADA w technologii (TIK)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2192339,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana wodomierzy na odczyt radiowy – technologia TIK
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Zakup, dostawa i wymiana wodomierza skrzydełkowego domowego (głównego) o śr. nominalnej DN20 – 1 880,00 szt.,
2) Zestaw do radiowego odczytu – ok. 1 szt.,
3) Interaktywna mapa odczytowa – ok. 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

4.5.5.) Wartość części: 784617,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek w formule zaprojektuj i wybuduj
1) Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z budową 51 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym (dalej: PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1649844,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2123318,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3602375,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2123318,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Stępień, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe EKOINŻBUD Łukasz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101415800

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 19

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2123318,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870274,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198389 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870274,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METERING Anna Moder Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529514488

7.3.3) Ulica: Parkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Buczek

7.3.5) Kod pocztowy: 98-113

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wymiana wodomierzy. EKO-THERM Krzysztof Wroński


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870274,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.