Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134644/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00153145/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447122712
1.5.8.) Numer faksu: 447122770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Żelechlinek Etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a7a31c-e8f6-404a-88e4-c04fe77b29ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072939/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Żelechlinek Etap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4626800,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Żelechlin Mały, Gmina Żelechlinek wraz z systemem wykorzystującym technologię informacyjno - komunikacyjnąW zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) roboty ziemne sieć: roboty pomiarowe - ok. 2,0 km, wykopy liniowe koparką - ok. 4 529,55 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 141,89 m3, roboty ziemne koparkami – ok. 665,96 m3, przewiert sterowany dla rur – 189,65 m,
2) roboty ziemne przyłącza: roboty pomiarowe – ok. 0,12 km, wykopy liniowe – ok. 251,35 m3, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – ok. 12,57 m3, roboty ziemne wykonywane koparkami – ok. 62,84 m3,
3) roboty montażowe sieć kanalizacyjna: kanały z rur – ok. 1 158,11 m, rury PE – ok. 756,65 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne, przepompownia
w gotowym wykopie, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
4) roboty montażowe przyłącza kanalizacyjne: kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe – ok. 56 szt., kanały z rur PVC – ok. 114,25 m, igłofiltry wpłukiwane w grunt,
5) roboty drogowe: ręczne plantowanie powierzchni gruntu – ok. 1 400 m2, nawierzchnie z tłucznia kamiennego – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca – ok. 1 365,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna – ok. 3 185,00 m2,
6) roboty elektryczne – układanie kabli w rowach kablowych, wciąganie do rur ochronnych kabla – ok. 6,00 m, wykonanie przyłącza energetycznego,
7) roboty modernizacyjne – demontaż, dostawa i montaż rozdzielnicy zasilająco sterującej przepompowi ścieków wraz z pompami (wpięcie modernizowanych przepompowni do istniejącego zdalnego systemu monitoringu), wymiana rozdzielnicy technologicznej Stacji Uzdatniania Wody współpracującej z istniejącym systemem wizualizacji SCADA w technologii (TIK)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2192339,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana wodomierzy na odczyt radiowy – technologia TIKW zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Zakup, dostawa i wymiana wodomierza skrzydełkowego domowego (głównego) o śr. nominalnej DN20 – 1 880,00 szt.,
2) Zestaw do radiowego odczytu – ok. 1 szt.,
3) Interaktywna mapa odczytowa – ok. 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
4.5.5.) Wartość części: 784617,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek w formule zaprojektuj i wybuduj1) Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z budową 51 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechlinek,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym (dalej: PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1649844,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2123318,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3602375,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2123318,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Stępień, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe EKOINŻBUD Łukasz Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101415800
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 19
7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
7.3.5) Kod pocztowy: 97-371
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2123318,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870274,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198389 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870274,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METERING Anna Moder Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529514488
7.3.3) Ulica: Parkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Buczek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wymiana wodomierzy. EKO-THERM Krzysztof Wroński
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METERING ANNA MODER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
METERING ANNA MODER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870274,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.