eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDOSTAWA DEFIBRYLATORÓW TRANSPORTOWYCH Z TELETRANSMISJĄ ORAZ WYPOSAŻENIEM - 2 SZT., POMP INFUZYJNYCH - 45 SZT. WRAZ ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI DLA 4 POMP - 10 SZT. DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134559 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DEFIBRYLATORÓW TRANSPORTOWYCH Z TELETRANSMISJĄ ORAZ WYPOSAŻENIEM – 2 SZT., POMP INFUZYJNYCH – 45 SZT. WRAZ ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI DLA 4 POMP –
10 SZT. DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA DEFIBRYLATORÓW TRANSPORTOWYCH Z TELETRANSMISJĄ ORAZ WYPOSAŻENIEM – 2 SZT., POMP INFUZYJNYCH – 45 SZT. WRAZ ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI DLA 4 POMP –
10 SZT. DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a8995a-beb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa nr RPPM.07.01.02-22-0004/16-00 z dnia 01.08.2017r. oraz Aneks nr RPPM.07.01.02-22-0004/16-05

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066092/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D25C/252/N/8-20rj/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defibrylator transportowy z teletransmisją wraz z wyposażeniem – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 192664,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw pomp infuzyjnych – 45 szt. i 10 stacji dokujących na 4 pompy kompatybilnych z oferowanymi pompami infuzyjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 217000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193961,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RescuLine Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9292025163

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ rozdz. VIII pkt. 1 ppkt. 1.3 wymagał, aby Wykonawca w ramach składanej oferty załączył wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca nie załączył w/w dokumentu. Z uwagi na fakt, iż nie jest to dokument, który może podlegać uzupełnieniu w trybie art. 107 ust. 1 lub 128 ust. 1 ustawy Pzp, albowiem jest on integralną częścią oferty jako oświadczenie woli Wykonawcy, nie ma możliwości uzupełnienia ww dokumentu.

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.