Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby pracowników UMK i radnych miasta Krakowa - powtórzenie podobnych usług do OR-10.271.2.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bf6db5e-c1f1-4744-8820-8d911df6cd731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby pracowników UMK i radnych miasta Krakowa - powtórzenie podobnych usług do OR-10.271.2.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf6db5e-c1f1-4744-8820-8d911df6cd73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykaz projektów został wskazany w sekcji IX. Informacje dodatkowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Miejska Kraków na mocy umowy zawartej w dniu 5 marca 2024 r., powierzyła Wykonawcy: UpHOTEL Sp. z o.o., ul. Solna 4, 58-500 Jelenia Góra wykonanie zamówienia polegającego na świadczeniu usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Krakowa oraz radnych miasta Krakowa.
Zamówienie podstawowe (nr postępowania: OR-10.271.2.2024) zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji. Zamawiający na etapie procedury przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Wartość obecnie realizowanego zamówienia nie przekracza wartości uwzględnionej przy obliczaniu zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Krakowa oraz radnych miasta Krakowa.
2. Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy przeloty m. in. do: Frankfurtu, Lipska, Wiednia, Brukseli, Madrytu, Londynu, Monachium, Barcelony, Las Vegas, Nicei, Porto.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 365879222
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) ze środków projektu ATELIER „AmsTErdam and BiLbao citize drivEn smaRt cities”, finansowanego przez Komisję
Europejską w ramach programu Horyzont 2020,
b) ze środków projektu URBACT IV – AR.C.H.ETHICS, „Zrównoważone zarządzanie dysonansowym dziedzictwem Krakowa
na przykładzie Nowej Huty - AR.C.H.ETHICS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu
Urbact IV,
c) ze środków projektu Tourism in Balance, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg
Europa,
d) ze środków projektu “Transnational Action to advance SKills and competences FOR Inclusive entrepreneurship and
Social Innovation”,
e) ze środków projektu Femact Cities w ramach programu Urbact IV.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Instytutu Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność.
- Świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych i kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne wraz z ubezpieczeniem dla potrzeb OSW
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





