Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065137/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00070655/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00074233/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania ankietowe na potrzeby usługi data center w sektorze GovTech w Polsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania ankietowe na potrzeby usługi data center w sektorze GovTech w Polsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61cae67-92ef-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065137/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.5.2022.39.MKR[KCPD]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego, którego celem jest zwymiarowania zapotrzebowania na usługi data center w sektorze GovTech w Polsce. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przebadał co najmniej 300 jednostek o których mowa w SOPZ.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
3. Termin realizacji zamówienia: 70 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
5. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzał wstępnych konsultacji rynkowych.
6. Zamawiający stosowanie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoba pełniąca nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 i § 15 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, dalej jako „Wzór umowy”, była zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy przez cały okres trwania umowy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
7. Zamawiający jest uprawniony w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz nałożenia sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zgodnie z postanowieniami umowy –Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65903,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65903,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quality Watch Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132702165
7.3.3) Ulica: F. Klimczaka 1, kl. A, II P.
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65903,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Perzyńskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Analiza rynku komunikacji miejskiej w Bydgoszczy oraz na terenie gmin sąsiadujących, z którymi Miasto zawarło porozumienie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzonych badań
- PILOTAŻOWE BADANIE ANKIETOWE DLA POTRZEB BADANIA DOCHODÓW Z GOSPODARSTW ROLNYCH O BARDZO MAŁEJ SKALI PRODUKCJI
- Badanie potoków pasażerów w komunikacji miejskiej
- Badanie ankietowe na temat uwarunkowań i skutków emigracji zdrowotnej wśród rodzin z dziećmi z chorobami rzadkimi realizowane w ramach konkursu Miniatura 9 Narodowego Centrum Nauki.
więcej: Usługi badania rynku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.