eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Modernizacja infrastruktury oświatowej gminy Nasielsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświatowej gminy Nasielsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświatowej gminy Nasielsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da06404e-87b0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj’’ zadania polegającego na wymianie i remoncie dachów
1) Wymiana dachu w szkole podstawowej w Budach Siennickich wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku gospodarczym:
a) rozbiórka:
- kominów palnych i wentylacyjnych poniżej więźby dachowej wraz z budową nowych,
- pokrycia dachowego,
- obróbek blacharskich oraz orynnowania;
b) wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej;
c) wykonanie:
- łatowania dachu pod ułożenie blachy wraz z położeniem foli paroizolacyjnej,
- pokrycia dachu z blachy,
- nowych obróbek blacharskich oraz orynnowania z rurami spustowymi,
- instalacji odgromowej;
d) oczyszczenie dachu budynku gospodarczego i dwukrotne położenie papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem obróbek blacharskich;

Przedmiot zamówienia należy wykonać według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – zwanym dalej PFU ( Załącznik nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj’’ zadania polegającego na wymianie i remoncie dachów

Wymiana dachu na sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Dębinkach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby stworzenia dwóch sal do zajęć indywidualnych:
a) oczyszczenie dachu wraz z położeniem dwukrotnym papy termozgrzewalnej i naprawą obróbek blacharskich;
b) adaptacja pomieszczeń strychu na sale lekcyjne:
- docieplenie więźby dachowej wełną,
- wykonanie podwójnego stelażu na krokwiach z montażem płyt gipsowych,
- wykonanie docieplenia stropu styropianem z wylewką betonową,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie ścian działowych zewnętrznych na konstrukcji lekkiej z wełną oraz o płytowaniem płytami gipsowymi,
- montaż 4 szt. drzwi wewnętrznych,
- wykonanie podłóg winylowych;

Przedmiot zamówienia należy wykonać według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – zwanym dalej PFU ( Załącznik nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj’’ zadania polegającego na wymianie i remoncie dachów.

3) Remont dachu w szkole podstawowej nr 1 w Nasielsku przy ul. Staszica 1:
a) rozbiórka:
- kominów palnych i wentylacyjnych poniżej więźby dachowej wraz z budową nowych,
- pokrycia dachowego,
- obróbek blacharskich oraz orynnowania,
b) wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej;
c) wykonanie:
- łatowania dachu pod ułożenie blachy wraz z położeniem foli paroizolacyjnej,
- pokrycia dachu z blachy,
- nowych obróbek blacharskich oraz orynnowania z rurami spustowymi,
- instalacji odgromowej.
Kolorystyka i zastosowany materiał do pokrycia dachu po uzgodnieniu z Konserwatorem zabytków
Wymiany i remonty dachów są konieczne z uwagi na duże zawilgocenie, zagrzybienie i inne uszkodzenia konstrukcji zagrażające bezpieczeństwu uczniów i nauczycieli.

Przedmiot zamówienia należy wykonać według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – zwanym dalej PFU ( Załącznik nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 1219512,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Budowa boisk sportowych przy szkole podstawowej w Starych Pieścirogach:
- budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni z sztucznej trawy oraz wyposażeniem,
- budowa kręgu do pchnięcia kulą,
- budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem,
- budowa systemu drenarskiego pod boiskami,
- budowa bieżni do skoku w dal,
- budowa ciągów komunikacyjnych,
- urządzenia małej architektury.
Nowa infrastruktura sportowa, w postaci boisk zapewni uczniom szerokie możliwości w zakresie aktywności fizycznej.
Zajęcia indywidualne będą skierowane do uczniów, którzy z powodów m. in. zdrowotnych, nie mają możliwości uczęszczania na zajęcia z innymi dziećmi i wymagają poświęcenia dodatkowego czasu by funkcjonować, prawidłowo się rozwijać i kształcić.

Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, projekcie budowlano – architektonicznym
( Załącznik nr 10 do SWZ) oraz Specyfikacji STWIOR ( Załącznik nr 10 do SIWZ),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1435140,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435140,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1435140,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN-SPORT SERVICE Krzysztof Perkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361026271

7.3.3) Ulica: Ul. Dolna 2

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1435140,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.