Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083174/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00090929/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124182 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WYMIANA DŹWIGU OSOBOWO-TOWAROWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital w Kołobrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ppor. Łopuskiego 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943530262
1.5.8.) Numer faksu: 943554408
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.kolobrzeg.pl www.portal.smartpzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WYMIANA DŹWIGU OSOBOWO-TOWAROWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82992c9-cd97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010338/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana dźwigu osobowo-towarowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083174/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 613440 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 586000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 317520 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana istniejącego dźwigu osobowo - towarowego na dźwig z napędem elektrycznym przystosowany do przewozu osób, sprzętu medycznego i technicznego w budynku Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 2959200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILAWA Elevator Group Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711838114
7.3.3) Ulica: Zachodnia 4
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Prace budowlane
2) Demontaż i montaż urządzeń
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAWA ELEVATOR GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PILAWA ELEVATOR GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361620 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILAWA Elevator Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711838114
7.3.3) Ulica: Zachodnia 4
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Prace budowlane
2) Demontaż i montaż urządzeń
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAWA ELEVATOR GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PILAWA ELEVATOR GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 8 w Kołobrzegu
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w miejscowościach Gminy Kołobrzeg
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsęty
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- utylizacja starych urządzeń dźwigowych oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego (windy) - 2 szt. w istniejącym szybie w budynku Szpitala
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
- WZPiFP-52-25 Zaprojektowanie i wykonanie "Wymiana - dost., montaż i uruchomienie kompl. nowego dźwigu towarowo-osobowego; platformy dla os. niepełnospr. w budynku KWP w Bydgoszczy ul. Iławskiej 24
- Wykonanie wewnętrznej windy platformowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Bukownie w ramach zadania: Akademia małego lingwisty - Bukowno
- Dostosowanie budynku LUW w Lublinie ul. Lubomelska 1-3 do wymogów ppoż. etap X - dostawa i montaż dźwigu dla służ ratowniczych
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.