eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogatynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bogatynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-743b6b17-9cb8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743b6b17-9cb8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.4.2022.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres usług obejmuje:
1) obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych (Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, Zastępca Burmistrza ds. Społecznych, Skarbnik Gminy, Sekretarz Gminy, Wydział Organizacyjno – Prawny wraz z Biurem Rady oraz Działem Informatycznym, Wydział Kultury, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Wydział Rozwoju, Turystyki i Promocji, Rzecznik Prasowy, Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego, Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Finansowy, Wydział Podatków i Opłat, Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Edukacji i Spraw Społecznych, Wydział Inwestycji w tym Dział Drogownictwa oraz Dział Mieszkaniowy, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, Wydział Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego, Samodzielne stanowisko ds. BHP i PPOŻ, Biuro Kontroli i Audytu, Inspektor ds. Ochrony Danych Osobowych, Biblioteka Publiczna w Bogatyni, Bogatyński Ośrodek Kultury, Straż Miejska w Bogatyni, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bogatyni),
2) bieżące udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania przepisów prawa,
3) bieżące udzielanie porad prawnych w zakresie sporządzania wniosków do sądu o ukaranie,
4) sporządzanie pisemnych i ustnych opinii oraz udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących norm prawnych,
5) opracowywanie i opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń, umów, decyzji, postanowień, porozumień, pism, SWZ, regulaminów
i innych dokumentów oraz aktów prawnych wydawanych przez organy gminy,
6) prowadzenie nadzoru prawnego nad egzekucją należności oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,
7) informowanie na piśmie organów gminy o uchybieniach w jego działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutków tych uchybień,
8) uczestnictwo w posiedzeniach organów kolegialnych Zamawiającego (sesjach / komisjach rady) lub organów przez niego wskazanych, także poza określonym wymiarem czasu pracy,
9) monitorowanie i informowanie komórek organizacyjnych o zmianach w przepisach prawa i orzecznictwie sądów powszechnych,
10) występowanie przed sądami i urzędami w imieniu Zamawiającego w tym świadczenie usług zastępstwa prawnego i procesowego,
11) uczestnictwo w posiedzeniach i naradach organizowanych przez Burmistrza bądź jego Zastępcę,
12) reprezentowanie Zamawiającego w mediach w sytuacjach, w których Zamawiający uzna to za wskazane,
13) opracowanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi,
14) innych czynności wg Zamawiającego związanych z obsługą prawną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radcy Prawnego Bernadetta Baszak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Bogusław Białoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380116426

7.3.3) Ulica: Kolejowa 45

7.3.4) Miejscowość: Gryfów Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-620

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.