eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaPrzebudowa kompleksu boisk na terenie Szko³y Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyñskiego w Bogatyni



Og³oszenie z dnia 2024-04-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szko³y Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyñskiego w Bogatyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bogatynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Daszyñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.bogatynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szko³y Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyñskiego w Bogatyni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fcbc066-f736-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00296879

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00206520/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Przebudowa boisk przy SP nr 3 w Bogatyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fcbc066-f736-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegó³owo zosta³y opisane w pkt 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, adres: ul. I. Daszyñskiego 1, 59-920 Bogatynia, tel. 75 77 25 100, e-mail: umig@bogatynia.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogatynia jest Pan Mariusz Kania, tel. 75 77 25 395, email: iod@bogatynia.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.18.2024.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.” Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szko³y Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyñskiego w Bogatyni”. Opis przedmiotu zamówienia opisuje projekt budowlany oraz projekt zamienny opracowany przez biuro projektowe „Pracownia Projektowa ATA Soczyñski Miros³aw, ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubañ”.
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Planowana przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni obejmuje:
a) demonta¿ odcinków ogrodzenia, balustrad/porêczy, schodów terenowych i pochylni oraz elementów wyposa¿enia boisk sportowych wskazanych w czê¶ci rysunkowej dokumentacji;
b) demonta¿ istniej±cych masztów o¶wietleniowych z fundamentami oraz istniej±cej szafki elektrycznej;
c) rozbiórkê istniej±cych nawierzchni utwardzonych;
d) likwidacja wskazanych przewodów i studzienek wodoci±gowych, kanalizacji deszczowej i drena¿u ;
e) likwidacja wskazanych kabli elektrycznych w gruncie;
f) budowa wewnêtrznej sieci kanalizacji deszczowej;
g) zabudowa projektowanych rozdzielnic elektrycznych zewnêtrznych;
h) budowa o¶wietlenia zewnêtrznego terenu;
i) budowa instalacji monitoringu wizyjnego;
j) przebudowa istniej±cych schodów terenowych wraz z monta¿em platformy schodowej;
k) remont muru oporowego;
l) budowa boiska pi³karskiego z nawierzchni± z trawy syntetycznej z drena¿em;
m) budowa bie¿ni prostej z nawierzchni± poliuretanow±, z korytkiem odwodnieniowym;
n) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni± poliuretanowo-gumow± i drena¿em;
o) monta¿ wyposa¿enia boisk, w tym systemu pi³kochwytów oraz ogrodzenia sportowego;
p) monta¿ urz±dzeñ si³owni terenowej na nawierzchni poliuretanowo-gumowej;
q) wykonanie projektowanych nawierzchni z kostki betonowej;
r) monta¿ elementów ma³ej architektury;
s) budowa przy³±cza wodoci±gowego (do podlewania zieleni).
Zestawienie powierzchni do realizacji:
• Powierzchnia biska pi³karskiego z nawierzchni± z trawy syntetycznej – 1860 m²
• Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowo-gumowej – 1232 m²
• Powierzchnia terenu si³owni zewnêtrznej z nawierzchni poliuretanowo-gumowej – 143 m²
• Powierzchnia bie¿ni atletycznej z nawierzchni poliuretanowej – 846,50 m²
• Powierzchnia rozbiegu skoczni w dal – 81,91 m²
• Projektowana powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej – 1481 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po ocenie spe³nienia warunków oraz formalnej poprawno¶ci ofert, Zamawiaj±cy dokona oceny ofert - wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu ustalone kryteria wyboru

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 19 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e
3.1.) Posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 500.000,00 z³.
3.2.) S± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych.
4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e
4.1.) W okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej:
- 1 robotê budowlan± (zakoñczon±) obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub przebudowê obiektów sportowych, w sk³ad których wchodzi³y boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- 1 robotê budowlan± (zakoñczon±) obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub przebudowê obiektów sportowych, w sk³ad których wchodzi³y boiska o nawierzchni poliuretanowo-gumowej typu „sandwich”,
- przynajmniej 1 robotê budowlan± (zakoñczon±) obejmuj±c± swoim zakresem przebudowê lub budowê o¶wietlenia, stadionowego, o¶wietlenia boisk, parkowego lub drogowego,
. - przynajmniej 1 robotê budowlan± (zakoñczon±) obejmuj±c± swoim zakresem przebudowê lub budowê monitoringu wizyjnego,
- przynajmniej 1 robotê budowlan± (zakoñczon±) obejmuj±c± swoim zakresem przebudowê lub budowê kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.

Zamawiaj±cy uzna do¶wiadczenie równie¿ w sytuacji ³±czenia ww. zakresów robót w ramach jednej lub kilku umów.

4.2.) Skieruj± do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
- Kierownik budowy – posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
- Kierownik robót instalacyjnych elektrycznych - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
- Kierownik robót instalacyjnych sanitarnych - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie
do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4);
b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 7);
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (za³±cznik nr 5);
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 6);
c) dokument potwierdzaj±cy (np. polisa), ¿e Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych. Z tre¶ci ww. dokumentu musi wynikaæ, i¿ zosta³a wniesiona op³ata za ww. ubezpieczenie (w przypadku p³atno¶ci odroczonej, roz³o¿onej na raty, nale¿y za³±czyæ dowód op³acenia wszystkich nale¿no¶ci z tytu³u ubezpieczenia wymaganych do dnia sk³adania ofert).
d) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy na kwotê minimum 500.000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ek cywilnych.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wstêpnie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP). Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres realizacji zadania (za³±cznik nr 3) – je¿eli dotyczy Wykonawcy.
5) Dowód/dokument wniesienia wadium w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba ¿e z tre¶ci wadium wynika, ¿e podpis taki nie jest wymagany w celu jego realizacji.
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. ust. 4 – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ki cywilnej (za³±cznik nr 8 do SWZ).
7) plik „Kalkulacja szczegó³owa” sporz±dzony wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik do niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przetargowego do dnia i godziny wyznaczonych
w SWZ jako termin do sk³adania ofert w wysoko¶ci 50.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêædziesi±t tysiêcy).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 14 ppkt 2 lit. a) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców w swoim imieniu. Oprócz o¶wiadczenia o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 (za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian na podstawie art. 455, ust. 1, pkt 1:
1.1. Zmiana ceny - warunki zmian zosta³y okre¶lone w Czê¶ci III SWZ – Projekt umowy.
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia mo¿e ulec zmianie w razie wyst±pienia przypadków wynikaj±cych z:
1) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego;
2) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, ataki terrorystyczne, strajki generalne lub lokalne, protesty mieszkañców z blokad± dróg), a tak¿e wyst±pienia warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac zgodnie z wymagan± przez sztukê budowlan± lub producenta materia³ów technologi± wykonywania prac, maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania prac;
3) konieczno¶ci prowadzenia wykopalisk archeologicznych;
4) konieczno¶ci usuniêcia niewypa³ów i niewybuchów;
5) konieczno¶ci zawarcia aneksu do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o ile realizacja dodatkowych robót budowlanych wp³ywa na termin wykonania umowy;
6) wyst±pienia istotnego b³êdu w dokumentacji projektowej – termin umowny mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na usuniêcie wad w projekcie przez Wykonawcê dokumentacji projektowej;
7) konieczno¶ci przerwania prac ze wzglêdów nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, wynikaj±cych z funkcjonowania szko³y;
8) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
9) realizacji prac dodatkowych nie ujêtych w zamówieniu pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, a których konieczno¶æ wykonania ujawni siê w trakcie trwania prac budowlanych.
3. Zmiana terminu przekazania placu budowy w sytuacji opó¼nieñ w procedurze podpisania umowy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmiany do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.