eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › "Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6565 260

1.5.8.) Numer faksu: 85 655 70 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a75075b-947c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2022.AŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 1
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie i montaż dwóch urządzeń w postaci
Plansz Interaktywnych:
1.1. Plansza Interaktywna – 2 sztuki
1.1.1. Specyfikacja:
Plansza interaktywna jednostronna o wymiarze min. 100 cm (wysokość) x min 200 cm (szerokość), przytwierdzona do stelaża wykonanego ze stali malowanej proszkowo (kolor RAL
7016) lub aluminium. Nad stelażem dach jednospadowy o głębokości min 30 cm i szerokości o min. 20 cm większej od szerokości stelażu tablicy. Dach wykonany ze stali malowanej proszkowo (kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie relizacji) lub aluminium. Słupki stelażu zamocowane na stałe w podłożu. Na dachu planszy zamontowane panele fotowoltaiczne które
wytwarzają energię do działania planszy. Plansza musi posiadać akumulator/baterię do magazynowania energii wytworzonej przez panele fotowoltaiczne tak by mogła działać również w pochmurne dni oraz po zachodzie słońca. Plansza musi posiadać głośniki. Wszystkie
elementy planszy muszą być odporne na warunki atmosferyczne (np. deszcz). Plansza musi posiadać możliwość ustawiania czasowego wyłączenia planszy, czyli ustawiania godzin działania. Plansza musi posiadać oświetlenie LED tak aby była można było z niej korzystać po zachodzie słońca.
1.2.1. Założenia merytoryczne – Treść merytoryczna planszy musi przedstawiać mapę ścieżek dydaktycznych powstałych w ramach projektu oraz obszary, obiekty przyrodnicze i historyczne na terenie Gminy Drohiczyn. Plansza musi zawierać min. 25 oznaczonych punktów których
naciśniecie spowoduje wyzwolenie informacji dźwiękowej o danym punkcie (np. obszar przyrodniczy, informacja o występowaniu różnych gatunków roślin, zwierząt). Informacja dźwiękowa musi być wypowiadana przez lektora i trwać min. 25 sekund. Informacja dźwiękowa musi być w dwóch językach polskim i angielskim. Opracowanie merytoryczne treści planszy
oraz opracowanie merytoryczne treści informacji dźwiękowych leży po stronie wykonawcy.
Opracowanie i nagranie plików dźwiękowych leży po stronie wykonawcy. Opracowanie graficzne (grafiki, zdjęcia itd.) planszy leży po stronie wykonawcy. Treści merytoryczne planszy muszą dotyczyć ochrony bioróżnorodności obszarów chronionych leżących na terenie Gminy Drohiczyn (tj. Obszar Chronionego Krajobrazu Dolina Bugu, Obszar Natura 2000 SOO Ostoja Nadbużańska, Obszar Natura 2000 Dolina Dolnego Bugu).
Plansza musi być zamontowana na takiej wysokości by mogły z niej korzystać dzieci, osoby dorosłe oraz osoby na wózkach inwalidzkich. Treści zawarte na planszy muszą być opisane w sposób prosty i czytelny dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, a także muszą mieć oznaczenia w języku brajla lub wypukłego pisma.
1.3. 1. Montaż urządzeń:
Dostarczenie oraz montaż urządzeń leży po stronie wykonawcy;
urządzenia należy zamontować w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie Gminy Drohiczyn - obręb miasta Drohiczyn, działki nr: 96, 436/5. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu w obrębie miasta Drohiczyn

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji dwóch Lunet Widokowych, służących do
obserwacji przyrody w dwóch różnych lokalizacjach:
3.1. Luneta Widokowa – 2 sztuki
3.1.1.Specyfikacja:
-obrót w poziomie: pełne 360 stopni,
-obrót w pionie: 60 stopni,
-luneta musi posiadać mechanizm blokujący lub samopoziomujący w momencie puszczenia rączek lunety,
-technologia soczewki: BaK4,
-powiększenie: 30x,
-soczewka główna (obiektyw): 100 mm,
-minimalna odległość obiektu: 25 metrów (domyślnie),
- okular szerokokątny,
- specjalne soczewki z powłokami minimalizującymi wady optyki,
- specjalna blacha zabezpieczająca lunetę przed włamaniem,
- odporność na mróz oraz na nagrzewanie w lecie,
- zabezpieczenie przed włamaniem i uszkodzeniem,
- możliwość obserwacji nocnego nieba,
- podstawa lunety wykonana ze stali nierdzewnej,
- wszystkie śruby i elementy złączne lunety oraz jej podstawy ukryte przed dostępem z
zewnątrz,
- wszystkie elementy zewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium pokrytego
lakierem proszkowym,
- kolor srebrny, szary, lakier proszkowy, anoda, ocynk.
3.1.2. Lokalizacja Lunet:
Lokalizacja I lunety:
- miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;
- montaż do podłoża z piachu;
Lokalizacja II systemu:
- miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa;
- montaż do konstrukcji wieży widokowej wykonanej z drewna.
Wszystkie prace związane z instalacją urządzenia oraz ich uruchomieniem, leżą po stronie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsys Piotr Błoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231551721

7.3.3) Ulica: Wileńska 27

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersał Machining Krzysztof Uniwersał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532437993

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.