eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokBudowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cfefe65-c9dc-46f5-8dc8-ea35e7e158de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037137/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa schodów zewnętrznych (z platformą dla osób niepełnosprawnych) do lokalu Książnicy Podlaskiej wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na dz. 69/2 przy ul. Dojlidy Górne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.AL.26.3.45.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 193589,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego o nr. ewid. 254 wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 69/2 (obr. 24) przy ul. Dojlidy Górne.
2. Zakres robót budowlanych do wykonania:
1) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (min. demontaż zadaszenia, barierek, elementów betonowych i żelbetowych, poszerzenia wejścia) i robót ziemnych,
2) wykonanie robót żelbetowych i fundamentowych związanych w wykonaniem i posadowieniem nowych schodów oraz platformy,
3) wykonanie robót izolacyjnych,
4) wykonanie robót wykończeniowych (oblicowanie powierzchni płytkami, miejscowe naprawy elewacji), montaż pozostałego wyposażenia (barier z pochwytem, oznakowania dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki, zadaszenia na odciągach z szkłem bezpiecznym, dostawa wycieraczki),
5) dostawa i montaż platformy pionowej:
- dostawa i montaż platformy pionowej (wypełnienie kosza pleksi, automatyczna bramka, akumulatorowy zjazd awaryjny, łagodny zjazd i zatrzymanie, wymiary i wysokość podnoszenia wg. projektu, konstrukcja – ocynk);
- wykonanie prac elektrycznych i budowlanych niezbędnych do zamontowania urządzenia;
- opracowanie niezbędnej dokumentacji platformy pionowej, uzgodnienie jej z organami właściwej jednostki dozoru technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację platformy pionowej;
- udział w certyfikacji dźwigu przez UDT;
- inne niż w/w prace wynikłe w trakcie prowadzonych prac montażowych związane z przedmiotem zamówienia;
- serwis platformy do dnia 31 grudnia 2025r. - zgodnie z zaleceniami producenta (min. 1),
6) wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu: nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami oraz odtworzenie trawników,
7) wodno-ciśnieniowe oczyszczenie powierzchni elewacji i cokołu budynku oraz zabezpieczenie powierzchni impregnatem przeciwko mchom/glonom/porostom.
3. Zakres robót elektrycznych do wykonania:
1) rozbudowa RG (zgodnie z załączoną dokumentacją),
2) wykonanie zasilania platformy pionowej,
3) wykonanie instalacji oświetleniowej,
4) pomiary instalacji elektrycznej.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, tj.:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2) dokumentacja projektowa,
3) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO INVEST JAROSŁAW DONCER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7591692334

7.3.4) Miejscowość: Pęchratka Mała 35

7.3.5) Kod pocztowy: 07-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.