Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067912/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie w czystości 160 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b433edb0-9e69-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie w czystości 160 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b433edb0-9e69-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064862/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 „Kompleksowe utrzymanie w czystości szacunkowo 160 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola w 2023 r.,,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.271.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Kompleksowe utrzymanie w czystości zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola”
1) sprzątanie przystanków na terenie gminy (co najmniej jeden raz w tygodniu (poniedziałek) – ilość przystanków szacunkowo 160 szt.
2) opróżnianie koszy przystankowych, odbiór i zagospodarowanie odpadów - Ilość koszy przystankowych szacunkowo 160 szt.
3) sporządzanie Raportów miesięcznych odbioru odpadów komunalnych z przystanków/ wiat przystankowych odebranych z terenu gminy Żabia Wola i sporządzanie miesięcznego protokołu wykonania usługi.
Zakres objęty zadaniem:
1. Sprzątanie 160 przystanków autobusowych położonych na terenie Gminy Żabia Wola przy drogach publicznych bez względu na kategorię tych dróg w miejscowościach:
Bartoszówka, Bieniewiec, Bolesławek, Nowa Bukówka, Stara Bukówka, Ciepłe, Ciepłe A, Grzegorzewice, Grzmiąca, Grzymek, Huta Żabiowolska, Jastrzębnik, Józefina, Osowiec, Oddział, Kaleń, Kaleń Towarzystwo, Lasek, Lisówek, Musuły, Ojrzanów, Ojrzanów-Towarzystwo, Petrykozy, Pieńki Słubickie, Siestrzeń, Rumianka, Zalesie, Zaręby, Pieńki Zarębskie, Piotrkowice, Przeszkoda, Redlanka, Skuły, Słubica, Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Słubica-Wieś, Władysławów, Wycinki Osowskie, Żelechów, Żabia Wola,
w zależności od rodzaju przystanku obejmuje wykonanie prac w poniższym zakresie:
a) Na przystankach bez zatoki i zadaszenia:
-zebranie i usunięcie odpadów z terenu przyległego do słupka przystankowego na odcinku 10 m wzdłuż drogi z jednej i drugiej strony słupka,
-pozamiatanie istniejącej wysepki przystankowej lub chodnika, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
b) Na przystankach z zatoką bez zadaszenia:
-zebranie i usuniecie śmieci z zatoki na jej całej długości oraz z terenu bezpośrednio przyległego do zatoki,
-pozamiatanie chodnika znajdującego się na zatoce, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
c) Na przystankach z zadaszeniem bez zatoki:
-pozamiatanie wewnątrz zadaszenia i przed zadaszeniem, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
-zebranie i usunięcie odpadów z terenu wokół zadaszenia,
d) Na przystankach z zatoką i zadaszeniem:
-zebranie i usunięcie śmieci z zatoki na jej całej długości a także z terenu bezpośrednio przyległego do zatoki oraz zadaszenia,
-pozamiatanie wewnątrz zadaszenia i chodnika znajdującego się na zatoce, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
e) Systematyczne opróżnianie koszy na odpady znajdujących się na przystankach nie dopuszczając do ich przepełnienia,
f) Utrzymywanie w czystości ławek dla pasażerów znajdujących się wewnątrz zadaszeń,
g) Mycie 80 wiat przystankowych 2 razy w roku: na wiosnę (maj lub czerwiec) i na jesień (sierpień-wrzesień),
h) Od maja do października, w obrębie przystanku wykoszenie trawy z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.
i) Częstotliwość sprzątania przystanków objętych umową:
-wszystkie przystanki raz w tygodniu (w poniedziałki),
j) Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania przystanków należy przekazać zgodnie z przepisami prawa w zakresie zagospodarowania odpadów.
k) Wszelkie koszty związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zapewnia niezbędny potencjał ludzki oraz sprzęt gwarantujący należyte wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, a także ponosi wszelkie koszty związane z jego utrzymaniem i eksploatacją.
l) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu umowy do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz innych przepisów szczególnych obowiązujących na terenie podległym Zamawiającemu.
m) Wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego – szczegółowy wykaz 160 przystanków, z których odbierane będą odpady komunalne.
n)Wykonawca odbierze z ww. ilości przystanków/wiat przystankowych każdą ilość odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia tj.:
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, częstotliwość wywozu przez Wykonawcę – raz w tygodniu ) poniedziałek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANS -POL PAWEŁ JAKUBCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142537141
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 1
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hans-Pol Transport i Spedycja Paweł Jakubczak
jakie przetargi wygrała firma
Hans-Pol Transport i Spedycja Paweł Jakubczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Sztum
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.