eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoKOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY LUZINO, GMINNYCH OSÓB PRAWNYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OSP



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY LUZINO, GMINNYCH OSÓB PRAWNYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6782068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048253

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY LUZINO, GMINNYCH OSÓB PRAWNYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f348d008-f477-439e-b1b9-bdae70fa2553

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Luzino i jednostek organizacyjnych oraz OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia – Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk i OC Gminy, w zakresie:
1. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
2. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3. ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.

Płatność polis za każdy roczny okres ubezpieczenia:
1) I rata płatna do 14 dni od jej wystawienia
2) II rata płatna do dnia 14 lipca

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy.
Okres ubezpieczenia wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 03.03.2025 r. od godz. 00.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz PPU wraz z pozostałymi załącznikami do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 389770,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia – Ubezpieczenia NNW Członków OSP oraz Ubezpieczenia komunikacyjne, w zakresie:
1. Ubezpieczenie obowiązkowe NNW Członków Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP)
2. Ubezpieczenie dobrowolne NNW Członków Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP)
3. Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
4. Ubezpieczenia autocasco,
5. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
6. Ubezpieczenia assistance,

Płatność polis za każdy roczny okres ubezpieczenia:
1) I rata płatna do 14 dni od jej wystawienia
2) II rata płatna do dnia 14 lipca

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy.
Okres ubezpieczenia wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 03.03.2025 r. od godz. 00.00. W odniesieniu do wszystkich ubezpieczeń poza ubezpieczeniami komunikacyjnymi.

Okres ubezpieczenia dla ubezpieczeń komunikacyjnych wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 20.02.2025 r. od godz. 00.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz PPU wraz z pozostałymi załącznikami do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-22-71-511

7.3.3) Ulica: DOMANIEWSKA 41

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.