Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057982/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00073861/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00096065/01 - Wynik z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY LUZINO, GMINNYCH OSÓB PRAWNYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 6782068
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10482531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY LUZINO, GMINNYCH OSÓB PRAWNYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OSP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f348d008-f477-439e-b1b9-bdae70fa2553
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Luzino i jednostek organizacyjnych oraz OSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia – Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk i OC Gminy, w zakresie:1. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
2. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3. ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
Płatność polis za każdy roczny okres ubezpieczenia:
1) I rata płatna do 14 dni od jej wystawienia
2) II rata płatna do dnia 14 lipca
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy.
Okres ubezpieczenia wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 03.03.2025 r. od godz. 00.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz PPU wraz z pozostałymi załącznikami do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 389770,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – Ubezpieczenia NNW Członków OSP oraz Ubezpieczenia komunikacyjne, w zakresie:1. Ubezpieczenie obowiązkowe NNW Członków Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP)
2. Ubezpieczenie dobrowolne NNW Członków Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP)
3. Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
4. Ubezpieczenia autocasco,
5. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
6. Ubezpieczenia assistance,
Płatność polis za każdy roczny okres ubezpieczenia:
1) I rata płatna do 14 dni od jej wystawienia
2) II rata płatna do dnia 14 lipca
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy.
Okres ubezpieczenia wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 03.03.2025 r. od godz. 00.00. W odniesieniu do wszystkich ubezpieczeń poza ubezpieczeniami komunikacyjnymi.
Okres ubezpieczenia dla ubezpieczeń komunikacyjnych wynosi 24 miesiące, w podziale na 2 okresy dwunastomiesięczne, nie wcześniej niż od 20.02.2025 r. od godz. 00.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz PPU wraz z pozostałymi załącznikami do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-22-71-511
7.3.3) Ulica: DOMANIEWSKA 41
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493704,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala Klinicznego im. dr. E. Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY CZUDEC W LATACH 2025-2028
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowotomyskiego i podległych jednostek organizacyjnych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY SĘKOWA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Stadion Wrocław Sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.