eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 4WOG.1200.2712.39.2022 Roboty budowlane w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.39.2022 Roboty budowlane w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG.1200.2712.39.2022 Roboty budowlane w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3627fb26-fdcf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.66 K-0354 Tarnowskie Góry; Naprawa dachów w budynkach nr 10, 12, 13, 34 Lasowice.

1.1.77 K-3174 Tarnowskie Góry; Remont budynku nr 2 - I pietro wraz z wymianą instalacji elektrycznej.

1.1.78 K-3174 Tarnowskie Góry; Remont budynku nr 2 - III pietro wraz z wymianą instalacji elektrycznej.

1.1.86 K-3155 Remont dachu budynku nr 8 oraz posadzki w budynku nr 45 (magazyny) na terenie kompleksu w Lublińcu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251064/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 507253,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Naprawa pokrycia dachowego budynków nr 10, 11, 12, 13, 34 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry - Lasowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników
fizycznych , tj. :
Dla części 1 – wykonujących bezpośrednio roboty w zakresie: zdejmowania fragmentów starych pokryć papowych,
przygotowania podłoża i układania papy termozgrzewalnej, nanoszenia bitumicznych powłok wodoszczelnych, uzupełniania
ubytków płyt betonowych, wykonania obróbek blacharskich, wykonania i montażu włazu stalowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 33783,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń I piętra budynku nr 2 kompleksu wojskowego
Tarnowskie Góry ul. Opolska 36
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników
fizycznych , tj. :
Dla części 2 – w zakresie robót: przygotowanie ścian do malowania-zeskrobanie starej farby, uzupełnienie ubytków,
skasowanie wykwitów, zabudowanie nakładek z PVC na parapety, kratek wentylacyjnych, dwukrotne malowanie farbami
emulsyjnymi, demontaż grzejników c.o. odkamienianie, wymiana zaworów grzejnikowych, malowanie grzejników i instalacji
c.o., ponowny montaż grzejników, przygotowanie powierzchni i nakładanie wykładni ścian o powierzchni szorstkiej wraz z
warstwą z farby transparentnej – (tynk ozdobny – lamperie), wymiana stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła), demontaż,
malowanie i ponowny montaż krat okiennych, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – zgrzewanych wykładzin
rulonowych wraz z listwami wykańczającymi, wymiana posadzki z płytek ceramicznych (rozebranie, przygotowanie podłoża, ułożenie nowych posadzek i cokołu), wymiana sieci przewodowej z aluminiowej na miedzianą, wymiana przynależnych zabezpieczeń i osprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 221718,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń III piętra budynku nr 2 kompleksu wojskowego
Tarnowskie Góry ul. Opolska 36
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników
fizycznych , tj. :
Dla części 3 – w zakresie robót: przygotowanie ścian do malowania-zeskrobanie starej farby, uzupełnienie ubytków,
skasowanie wykwitów, zabudowanie nakładek z PVC na parapety, kratek wentylacyjnych, dwukrotne malowanie farbami
emulsyjnymi, demontaż grzejników c.o. odkamienianie, wymiana zaworów grzejnikowych, malowanie grzejników i instalacji
c.o., ponowny montaż grzejników, przygotowanie powierzchni i nakładanie wykładni ścian o powierzchni szorstkiej wraz z
warstwą z farby transparentnej – (tynk ozdobny – lamperie), wymiana stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła), demontaż,
malowanie i ponowny montaż krat okiennych, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – zgrzewanych wykładzin
rulonowych wraz z listwami wykańczającymi, wymiana posadzki z płytek ceramicznych (rozebranie, przygotowanie podłoża, ułożenie nowych posadzek i cokołu), wymiana sieci przewodowej z aluminiowej na miedzianą, wymiana przynależnych zabezpieczeń i osprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 188959,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Remont dachu budynku nr 8 i posadzki w budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników
fizycznych , tj. :
Dla części 4 – w zakresie robót: dekarskich, robót malarskich i tynkarskich oraz wykonania podłogi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 62792,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35525,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35525,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35525,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Jan Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8321044896

7.3.3) Ulica: Dębina 4a

7.3.4) Miejscowość: Dębina

7.3.5) Kod pocztowy: 98-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364056,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364056,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364056,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL BUD Sylwester Brzozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342585550

7.3.3) Ulica: Sokolska 80/209

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364056,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 07.09.2022 r. Zamawiający opublikował informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 3, złożonej przez Wykonawcę POL BUD Sylwester Brzozowski, ul. Sokolska 80/209, 40-087 Katowice. W dniu 14.09.2022 r. w/w wykonawca przesłał, poprzez stronę prowadzonego postępowania (platformazakupowa.pl), oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330978,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408341,44 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 07.09.2022 r. Zamawiający opublikował informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 4, złożonej przez Wykonawcę Firma Budowlana Jan Kowalczyk, ul. Dębina 4A, 98-320 Dębina. W dniu 14.09.2022 r. w/w Wykonawca złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.