Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka badawczo-rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb0836fc-b4bf-4617-aec5-ffee8a5eac03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy zakupowej OpenNexus do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl;
b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, sporządza się i składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej:
podpisem zaufanym lub,
podpisem osobistym lub,
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Szczegółowy opis wymagań zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/L/79/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : usługa wykonania kompleksowych przeglądów okresowych i niezbędnych prac konserwacyjnych dźwignic.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II : usługa napraw awaryjnych dźwignic
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną minimum 150 tysięcy złotych.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) jedną usługę o wartości min. 100 000 zł odpowiadającą swym zakresem usłudze przeglądów konserwacyjnych suwnic (tożsamych co do rodzaju urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego), o udźwigu min. 15;6 Mg – dotyczy części I;
b) jedną usługę o wartości min. 150 000 zł odpowiadającą swym zakresem usłudze napraw suwnic (tożsamych co do rodzaju urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego), o udźwigu min. 15;6 Mg – dotyczy części II
2) dysponuje bądź będzie dysponował podczas realizacji zamówienia odpowiednią liczbą osób posiadających poniższe uprawnienia:
dla części I
• zaświadczenie kwalifikacyjne konserwatora dla wciągników i suwnic specjalistycznych;
dla części II
• uprawnienia nadane przez Urząd Dozoru Technicznego do dokonywania napraw urządzeń dźwignicowych będących przedmiotem zamówienia;
• uprawnienia nadane przez Urząd Dozoru Technicznego do dokonywania modernizacji urządzeń dźwignicowych ;
• uprawnienia nadane przez Urząd Dozoru Technicznego do wytwarzania elementów urządzeń dźwignicowych będących przedmiotem zamówienia;
• zaświadczenie kwalifikacyjne spawacza metodą spawania 111 (MMA) oraz metodą 135 (MAG) wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:50
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zobowiązuje podmioty ubiegające się o realizację przedmiotu zamówienia do dokonania wizji lokalnej, celem zapoznania się z miejscem i warunkami realizacji zamówienia przed złożeniem oferty. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej na obiekcie na wniosek Wykonawcy, przesłany poprzez Platformę Zakupową OpenNexus, na której prowadzone jest niniejsze postępowanie.Wszelkie możliwe koszty, które mogą powstać w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca poniesie koszty ewentualnej kary za próbę wejścia na teren Huty Miedzi Legnica po spożyciu alkoholu, w wysokości 10 000 zł.
Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość wejścia na teren gdzie wykonywany ma być Przedmiot Zamówienia, z tym, że Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w odniesieniu do takiej wizyty, w szczególności konsekwencje śmierci, zranienia, strat, szkód majątkowych oraz wszelkich innych wydatków poniesionych jako następstwo takiej wizji.
Osoby uczestniczące w wizji lokalnej muszą posiadać odpowiednie wyposażenie BHP ( kask przemysłowy, gogle, buty ze wzmocnionymi noskami, maskę przeciwpyłową, kamizelkę odblaskową). Osoby nieposiadające ww. elementów nie zostaną dopuszczone do udziału w wizji lokalnej.
Wszelkie pytania powstałe podczas wizji lokalnej należy zadać na piśmie i wysłać poprzez Platformę Zakupową OpenNexus.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu, nie odbędzie wizji lokalnej, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy p.z.p. odrzuci ofertę.
Z dokonanej wizji lokalnej, przeprowadzonej z każdym z podmiotów ubiegających się o realizację przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół, potwierdzający zapoznanie się Wykonawcy z miejscem i warunkami realizacji zamówienia. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
- Dostawa, montaż i uruchomienie symulatora do nauki spawania do siedziby Zamawiającego w lokalizacji: Centrum Spawalnictwa, 44-100 Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przesyłek kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 2026 i 2027 roku
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2918 S w Rudnie
- Transport i przechowywanie zwłok
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego i urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Usługa serwisu i konserwacji dźwigów osobowych w budynkach szpitala
- Świadczenie usług polegających na obsłudze technicznej wind i platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego
- Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach: Oddziału ZUS w Białymstoku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





