eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie Serwisu Internetowego wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą wsparcia technicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie Serwisu Internetowego wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą wsparcia technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.k5020.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie Serwisu Internetowego wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą wsparcia technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48471dc1-a2f9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie Serwisu Internetowego, dalej zwanego Serwisem,
w co najmniej trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej i ukraińskiej) w domenie www.playkrakow.com w tym integracja Serwisu z platformą VOD Zamawiającego – Wykonawca Serwisu winien dokonać zintegrowania z platformą VOD Zamawiającego znajdującą się w tej samej domenie.
2) przeniesienie praw autorskich majątkowych do projektu graficznego, elementów graficznych serwisu internetowego, kodu źródłowego Serwisu oraz Systemu Zarządzania Treścią (CMS) dostarczanego przez Wykonawcę,
3) realizowanie usługi wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy licząc od dnia opublikowania Serwisu dla użytkowników, na którą składa się następujący zakres:
a) Świadczenia usług hostingu;
b) Wykonywanie prac rozwojowych Serwisu - Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac rozwojowych łącznie w maksymalnej liczbie 100 godzin w okresie trwania usługi wsparcia technicznego Serwisu;
c) Usługi utrzymania i administracji Serwisu obejmujące:
i) Usuwania błędów w funkcjonowaniu Serwisu w systemie 24/24 i 7/7;
ii) Wykonywanie potrzebnych aktualizacji, poprawianie znajdowanych błędów, jak również zadbanie o dostosowanie do najnowszych standardów SEO i dostępności;
iii) Raportowanie czynności Wykonawcy;
iv) Administrację Serwisu, która zawiera takie czynności jak aktualizacja oprogramowania, sporządzanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie poprawności działania Serwisu, optymalizacja, oczyszczenie Serwisu po ewentualnym włamaniu / atakach szkodliwego oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie ze wskazaną podstawą prawną, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia podstawowego kwotę 228 780,00 zł brutto, a wartość najkorzystniejszej oferty w zakresie zamówienia podstawowego złożonej w postępowaniu wynosi 233 392,50 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233392,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane wartości ofert dotyczą zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.