Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327704/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie Platformy Wydawniczej IM PAN wraz z funkcją sklepu dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śniadeckich
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-656
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@impan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.impan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Platformy Wydawniczej IM PAN wraz z funkcją sklepu dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45467af-727f-4185-81ab-1b27effb0842
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072378/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie Platformy Wydawniczej IM PAN wraz z funkcją sklepu dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.impan.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.impan.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1.Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.), za pomocą Platformy Zakupowej Zamawiającego, która stanowi stronę internetową prowadzonego postępowania i na której będą udostępniane wszelkie informacje, dokumenty i wyjaśnienia związane z postępowaniem. Komunikacja odbywa się z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej.
13.2.Platforma Zakupowa Zamawiającego jest narzędziem do elektronicznej komunikacji pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą i dostępna jest pod adresem www.impan.eb2b.com.pl.
13.3.Proces rejestracji został opisany na Platformie Zakupowej Zamawiającego - link: www.impan.eb2b.com.pl/contractorregistration. Informacje tam zawarte stanowią dokument zamówienia.
13.4.Platformę Zakupową Zamawiającego przyjmuje się jako jedyne narzędzie do komunikacji. Zamawiający nie dopuszcza innej formy komunikacji, niż opisana w niniejszym punkcie.
13.5.Ofertę wykonawca przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, w ten sposób, że w zakładce “Załączniki” składa (załącza) wymagane dokumenty w formie elektronicznej, tj. opatrzone, pod rygorem nieważności, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
13.6.Szczegółowa Instrukcja składania Oferty za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego:
13.6.1.Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych określone w przepisach wskazanych w § 2 rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji, w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Zaleca się sporządzenie oferty i innych dokumentów w formacie .pdf i opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES.
13.6.2.Wykonawca podpisuje pod rygorem nieważności ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1797, z późn. zm.) lub podpisem zaufanym generowanym przez ePUAP.
13.6.3.Podpisany przez wykonawcę dokument elektroniczny zostanie automatycznie zaszyfrowany w momencie załączenia go przez wykonawcę na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce „Załączniki”. Wykonawca załącza dokumenty do danego postępowania, w którym ubiega się o udzielenie zamówienia.
13.6.4.Pliki załączone w ww. sposób przez wykonawcę na Platformie Zakupowej Zamawiającego i zapisane, nie są widoczne dla Zamawiającego, gdyż są w systemie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia jakiegokolwiek pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
13.6.5.Po upływie terminu otwarcia ofert Zamawiający samodzielnie za pomocą Platformy Zakupowej Zamawiającego odszyfruje załączone pliki.
13.6.6.Datą i godziną przesłania dokumentów jest chwila odbioru danych przez Platformę Zakupową Zamawiającego i stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
13.7.Wszelkie pozostałe dokumenty i oświadczenia oraz informacje, Zamawiający i wykonawcy będą sobie wzajemnie przekazywali za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, w ten sposób, że w zakładce “Pytania/Informacje” złożą (załączą) wymagane dokumenty elektroniczne.
13.8.Dokumenty oświadczenia i informacje przekazywane na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce “Pytania/Informacje” nie będą zaszyfrowane.
13.9.Zasady składania wszelkich dokumentów oświadczeń i informacji nie opisane powyżej określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.impan.eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią zamieszczoną w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią zamieszczoną w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IMPAN-001300
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie Platformy Wydawniczej IM PAN
wraz z funkcją sklepu dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk
4.2.6.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW
48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze
22120000-7 - Wydawnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty (z podatkiem VAT) – 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:9.1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
9.1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ten wynika z odrębnych przepisów, tj.:
9.1.1.1.1. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w niniejszym
zakresie.
9.1.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej (DOŚWIADCZENIE
WYKONAWCY), tj.:
9.1.1.2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizowali, tj. zaprojektowali oraz wdrożyli co najmniej 3 serwisy internetowe, o wartości każdej z nich (tj. usługi) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 30 000,00 zł bez podatku VAT - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
9.1.1.2.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizowali, tj. zaprojektowali oraz wdrożyli co najmniej 1 system wydawniczy np. stronę innego wydawnictwa, o wartości (tj. usługi)
równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 30 000,00 zł bez podatku VAT - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej (OSOBY) tj.:
9.1.1.3.1. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w niniejszym zakresie.
9.1.1.4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
9.1.1.4.1. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w niniejszym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej, może oświadczenie o braku
przynależności do grupy kapitałowej dołączyć do oferty.
10.4.2. Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania
– zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
10.4.3. Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
11.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
11.4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
11.5. Jeżeli oferta Wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11.6.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych.
11.7.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
11.8.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
11.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 11.8. potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
11.9.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego
zasoby;
11.9.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego
zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia;
11.9.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach,
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwośćdokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z Projektem umowy
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://impan.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
23. ZAŁĄCZNIKI DO SWZ23.1. Załącznik nr 1: Opis przedmiotu zamówienia.
23.2. Załącznik nr 2: Projekt umowy.
23.3. Załącznik nr 3: Formularz ofertowy.
23.4. Załącznik nr 4: Formularz cenowy.
23.5. Załącznik nr 5: Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z
postępowania.
23.6. Załącznik nr 6: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w zakresie art.108
ust.1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
23.7. Załącznik nr 7: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
23.8. Załącznik nr 8: Wykaz zrealizowanych prac.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostarczenie i wsparcie w bieżącym utrzymaniu (aktualizacji) oprogramowania do modelowania ruchu i sieci publicznego transportu zbiorowego"
więcej: Wydawnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.