eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21341309-4d4f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035305/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM- XIV.271.70.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206994,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
2. Zakres zamówienia obejmuje :
1) regulację wysokościową studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2). Montaż włazu żeliwnego z demontażu - szacunkowa ilość - 7 sztuk,
2) regulację wysokościową studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6). Montaż włazu żeliwnego z demontażu - szacunkowa ilość – 7 sztuk,
3) naprawę studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilość - 4 sztuk,
4) naprawę studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilość - 4 sztuk,
5) regulację wysokościową kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2). Montaż wpustu żeliwnego z demontażu - szacunkowa ilość - 7 sztuk,
6) regulację wysokościową kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6). Montaż wpustu żeliwnego z demontażu - szacunkowa ilość - 7 sztuk,
7) naprawę kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilość - 5 sztuk,
8) naprawę kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilość - 5 sztuk,
9) naprawę poprzez uszczelnienie połączeń sąsiadujących ze sobą kręgów betonowych oraz połączeń kręgu betonowego studni z rurą kanalizacyjną - szacunkowa ilość –7 mb,
10) wymianę włazu żeliwnego typu ciężkiego (D400) - koszt materiału, dostawy, wywozu (zużytego włazu) - szacunkowa ilość – 7 sztuk,
11) wymianę wpustu ulicznego żeliwnego typu ciężkiego (D400) - koszt materiału, dostawy, wywozu (zużytego wpustu) - szacunkowa ilość – 7 sztuk,
12) wymianę płyty pokrywowej - koszt materiału, dostawy, montażu, wywozu - szacunkowa ilość - 7 sztuk,
13) wymianę pierścienia odciążającego - koszt materiału, dostawy, montażu, wywozu - szacunkowa ilość - 7 sztuk,
14) dodatkowy remont cząstkowy nawierzchni jezdni dookoła studni kanalizacyjnej – śr. gr. 6 cm – szacunkowa ilość – 50 m2
15) wykonanie wpustu ulicznego wraz z odtworzeniem nawierzchni - szacunkowa ilość
– 3 szt.,
16) wykonanie przykanalika wraz z odtworzeniem nawierzchni - szacunkowa ilość – 3 mb. ”

3. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do niniejszej SWZ).
4. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ , oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty dokonania odbioru zleconych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373257,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALMAR Waldemar Gajko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660879440

7.3.3) Ulica: Supraślska

7.3.4) Miejscowość: Wasilków

7.3.5) Kod pocztowy: 16-010

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.