eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wywóz stałych odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc8d4e7a-9e25-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz stałych odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8d4e7a-9e25-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz stałych odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych.
2. Wywóz odpadów będzie się odbywał z następujących miejsc:
1) cmentarz komunalny przy ul. Rudzka 70 b w Rybniku-Północ,
2) cmentarz komunalny przy ul. Karłowej w Rybniku-Chwałęcicach,
3) cmentarz komunalny przy ul. Zadumy w Rybniku-Boguszowicach Starych,
4) cmentarz komunalny przy ul. Kamiennej w Rybniku - Chwałowicach,
5) siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul. Pod Lasem 64,
6) park „Kozie Góry” przy ul. Chwałowicka,
7) park „Wiśniowiec” przy ul. L. Janiego,
8) oddział ZZM przy ul. Rzecznej 8b.
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje;
4.1. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Rudzkiej 70 b w Rybniku
1) Rodzaj i kod odpadów:
a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby
(kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:
- 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,
- 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,
- 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,
- 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane odpady szklane,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.

2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach
na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), KP - 10 (10m³), zamknięte, załadunek hakowy,
pojemnikach typu dzwon do segregacji odpadów (1100 l) przystosowane do rozładunku
HDS.
4.2. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Karłowej w Rybniku-Chwałęcicach
1) Rodzaj i kod odpadów:
a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby
(kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:
- 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,
- 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,
- 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,
- 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych..
2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerze na
odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), zamkniętym, załadunek hakowy oraz pojemnikach typu dzwon do segregacji odpadów (1100 l) przystosowanych do rozładunku HDS.
4.3. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Zadumy 33 w Rybniku-Boguszowicach Starych
1) Rodzaj i kod odpadów:
a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby
(kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:
- 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,
- 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,
- 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,
- 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.
2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach
na odpady komunalne typ KP - 7(7m³) zamkniętych, załadunek hakowy oraz pojemnikach
typu dzwon do segregacji odpadów (1100 l) przystosowanych do rozładunku HDS.
4.4. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Kamiennej 8 w Rybniku - Chwałowicach
1) Rodzaj i kod odpadów:
a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby
(kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:
- 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,
- 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,
- 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,
- 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.
2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach
na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), KP - 10 (10m³), zamknięte, załadunek hakowy
oraz w workach 120 l do segregacji odpadów.
4.5. Dla siedziby ZZM przy ulicy Pod Lasem 64 w Rybniku
1) Rodzaj i kod odpadów:
- 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych,
- 20 01 02 - selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,
- 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury,
- 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,
2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego w pojemnikach 1100 l i dzwonach/koszach 1100 l przystosowanych do rozładunku HDS.
4.6. Dla parków „Kozie Góry” i „Wiśniowiec” oraz oddział ZZM przy ul. Rzecznej 8 b w Rybniku
1) Rodzaj i kod odpadów:
- 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych,
2) Wielkość i rodzaj kontenerów:
Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego w dzwonach/koszach 1100 l przystosowanych do rozładunku HDS
5. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do:
- wywozu napełnionych kontenerów na odpady z cmentarzy,
- dostarczenie kontenerów z odpadami do punktów utylizacji odpadów zgodnie z obowiązują-
cymi przepisami,
- odstawienie pustych kontenerów na te same miejsca,
- opróżnienie pojemników z odpadami w miejscach wyszczególnionych w pkt. 2.
5.2. Usługi świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą elektroniczną (e-mail) od poniedziałku do piątku.
5.3. Wykonanie usługi winno odbyć się w godzinach 7ºº - 15ºº od poniedziałku do piątku w
terminie wynikającym z przedstawionej oferty, liczonym od chwili zgłoszenia zapotrzebowa-
nia wywozu odpadów.
5.4. Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez za-
mawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.
5.5. Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.
5.6. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi.
5.7. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi powstałych z jego winy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
5.8. Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać się od wykonywania usług na czas trwania na
cmentarzu ceremonii pogrzebowych, jeżeli zakłócałyby ich przebieg.

6. Prognozowana ilość wywozu kontenerów i opróżniania pojemników w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów i opróżniania pojemników w następujących ilościach:
6.1. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Rudzka 70 b:
a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 103 wywozy,
b) kontener 10 m³ (kod odpadu 20 02 03) - 22 wywozy,
c) dzwony 1100 l (kod odpadu 20 01 02, 15 01 02) - 50 wywozów.
6.2. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Karłowej:
a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 6 wywozów, -
b) dzwony 1100 l (kod odpadu 20 01 02, 15 01 02) - 12 wywozów,
6.3. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy 33:
a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 14 wywozów,
b) dzwony 1100 l (20 01 02, 15 01 02) - 60 wywozów.
6.4. z terenu cmentarza komunalnego ul. Kamienna 8:
a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 12 wywozów,
b) kontener 10 m³ (kod odpadu 20 02 03) - 18 wywozów,
c) worki 120 l (kod odpadu 15 01 02, 20 01 02) - 30 sztuk do wywozu.
6.5. z siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej:
a) pojemnik 1100 l (kod odpadu 20 02 03) - 26 wywozów
b) dzwony/kosz 1100 l (kod odpadu 15 01 02, 15 01 01, 20 01 02) - 48 wywozów
6.6. z parków Kozie Góry i Wiśniowiec oraz z oddziału ZZM przy ul. Rzecznej
a) dzwony/kosz 1100 l (kod odpadu 15 01 02) - 3 wywozy.
UWAGA!
Podane ilości wywozów są wartościami szacunkowymi.

Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art 226 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121024,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121467,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121024,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykling Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575797

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121024,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.