Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292454134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 8
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-336
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@kopernik.kielce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64710dc1-ea89-46e2-ac96-784283efa9481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64710dc1-ea89-46e2-ac96-784283efa948
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00481329/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Kielecki Kopernik kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy!" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr FESW.08.04-IZ.00-0023/23 z dnia 21.12.2023 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSE.3.2024/FEŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174250
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Kielecki Kopernik kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, w zakresie zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego i personalnego dla 120 uczniów na kierunkach Technik Handlowiec i Technik Reklamy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 52500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Kielecki Kopernik kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, w zakresie -zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (stacjonarnych) podnoszących kompetencje dla 60 uczniów na kierunku Technik Handlowiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Kielecki Kopernik kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, w zakresie - zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (stacjonarnych) podnoszących kompetencje dla 60 uczniów na kierunku Technik Reklamy4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 61500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Kielecki Kopernik kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, w zakresie - zorganizowanie i przeprowadzenie kursów stacjonarnych/online podnoszących kompetencje dla 8 nauczycieli przedmiotów zawodowych na kierunkach Technik Handlowiec i Technik Reklamy4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 19250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254400 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14464 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą farmaceutyków scyntygraficznych dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO IZP.2411.116.2025.JM
- Dostawa osobowego samochodu z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
- Organizacja kursów i szkoleń dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- Modernizacja sieci sygnalizacji pożarowej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach.
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 27, ul. Marszałkowska 96 w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Kompleksowa organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu wystąpień publicznych (z podziałem na 3 części)
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA" - drugie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.