eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab088660-0fca-4038-a430-89302ab30ef1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085265/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie parków zabytkowych polegające na usunięciu drzew, usunięciu drzew stanowiących wywroty, złomy, wykonaniu nasadzeń zastępczych i zabiegów pielęgnacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania KIE.WO.260.7.2025.MJ Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XIX SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy
wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy,
dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z z Rozdziałem XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z z Rozdziałem XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIE.WO.260.7.2025.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 1 jest przeprowadzenie prac porządkowych na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod nr A.148 o pow. 7,0893 ha, położonego na dz. nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6 w obrębie Sprowa, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, województwo świętokrzyskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
cena brutto – waga 60% (60 pkt)
termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (15 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 15 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 2 jest przeprowadzenie prac porządkowych na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod nr A.204 o pow. 1,2494 ha, położonego na dz. nr 442/55 w obr. Drożejowice, gm. Skalbmierz, powiat kazimierski, województwo świętokrzyskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
cena brutto – waga 60% (60 pkt)
termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (15 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 15 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł (sto tysięcy) wraz z dowodem uiszczenia składki.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale IX.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie, poza okolicznościami wymienionymi w SWZ i w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyjątkowych przypadkach, na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony niezwłocznie przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
1) opóźnień będących następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji ustaleń, zawiadomień, postanowień, decyzji itp. – przedłużenie tylko o okres przekroczenia ustawowych terminów;
b) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych zawiadomień, postanowień, decyzji itp.;
c) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, czego nie przewidziano przy zawieraniu umowy;
2) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
3) zmian będących następstwem okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
b) zmian asortymentu i rodzaju prac objętych umową;
4) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne, z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu;
5) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z ałącznikami należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.