Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00021717/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ikolej.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1837ba-d443-44a7-ae50-e113fced340f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.01.TPv2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. udostępnienie sali konferencyjnej max. do 450 osób, wyposażonej kompleksowo (laptop, mównica, scena, ekran, projektor, mikrofony bezprzewodowe, nagłośnienie);
2. organizację lunchu bufetowego w godz. 13:00 – 14:00;
3. organizację 2 (dwóch) przerw kawowych w godz. 11:30 - 12:00 oraz 16:30 – 18:00;
4. organizację zasiadanej uroczystej kolacji dla 250 osób w godzinach 18:00 – 24:00 z menu obejmującym: bufet uzupełniany do 4 godzin obejmujący przystawki, zupy, dania główne, desery oraz pakiet napojów do 6 godzin obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną, napoje soft oraz napoje alkoholowe;
5. udostępnienie 2 (dwóch) pokojów hotelowych dla organizatorów na jedną dobę hotelową w dniu 27.02.2025 r.;
6. udostępnienie bezpłatnego parkingu dla gości na 10 samochodów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby osób uczestniczących w konferencji i uroczystej kolacji, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę wszystkich usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania (art. 121 ustawy Pzp). Oferty składane przez podmioty nieposiadające możliwości samodzielnej, osobistej realizacji wszystkich usług stanowiących przedmiot postępowania zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296995,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296995,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296995,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERKINS MANAGEMENT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272501701
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296995,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-27 do 2025-02-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotel-gastronom. na potrzeby przeprowadzenia cyklu szkoleń dla grupy ekspertów WIOŚ ds. transgranicznego przemieszczania odpadów oraz przedstawicieli SG, KAS, ITD, UTK, Policji i Prokuratury
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
- Usługi zakwaterowania z wyżywieniem członków Chóru Akademickiego Politechniki Warszawskiej w dniach 26.07.-03.08.2025 r
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Usługa kompleksowej organizacji trzech wyjazdów studyjnych objętych wsparciem z KPO
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.