eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaDostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica"



Og³oszenie z dnia 2022-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f15e765d-a5eb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00089721

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017393/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
3. Instrukcja korzystania z Platformy:
3.1. w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
3.2. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
4.1. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
4.2. dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
5.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
5.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
7. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
7.1. pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
7.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
8. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w ¦widnicy (ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica).
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon: 74 856 28 23.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nazw±: Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”, numer sprawy: P-25/IV/22, prowadzonym w trybie: podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych ;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-25/IV/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 840000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”.
2. System ma zapewniæ kompleksowe wsparcie pracowników Urzêdu w realizowanych zadaniach, w szczególno¶ci System ma umo¿liwiæ wykonywanie wszystkich przewidzianych przez prawo oraz dobre praktyki urzêdowe czynno¶ci, pozwalaj±c na odzwierciedlenie pe³nego sposobu realizacji spraw w Urzêdzie.
3. Celem zadania jest wsparcie rozwoju cyfrowych us³ug publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiêkszenie do nich dostêpu zarówno dla obywateli jak i przedsiêbiorców. Dla klientów Urzêdu bêdzie to oznacza³o skrócenie czasu potrzebnego do za³atwienia wybranej sprawy, wraz z u³atwieniem procedury realizacji ca³o¶ci zagadnienia.
4. Wdro¿enie Systemu obejmuje nastêpuj±ce obszary funkcjonalne:
4.1. podatek od nieruchomo¶ci, rolny i le¶ny osób fizycznych - wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.2. podatek od nieruchomo¶ci, rolny i le¶ny osób prawnych - wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.3. podatek od ¶rodków transportowych- wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.4. gospodarka odpadami - prowadzenie ewidencji i ksiêgowo¶æ;
4.5. ewidencja umów z tytu³u dzier¿aw i innych;
4.6. u¿ytkownie wieczyste;
4.7. przekszta³cenia u¿ytkowania wieczystego;
4.8. ksiêgowo¶æ analityczna dochodów niepodatkowych;
4.9. op³aty lokalne- wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.10. fakturowanie;
4.11. ewidencja zezwoleñ na sprzeda¿ alkoholu;
4.12. ewidencja zajêæ pasa drogowego;
4.13. ewidencja licencji transportu drogowego;
4.14. centralna baza interesantów;
4.15. p³atno¶ci masowe;
4.16. wydawanie za¶wiadczeñ;
4.17. ewidencja rozliczenia zwrotu podatku akcyzowego;
4.18. wspó³praca z Ewidencj± Mieszkañców prowadzonym w systemie ELUD+ firmy RADIX Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± Sp.k;
4.19. wspó³praca z zewnêtrznym modu³em dziedzinowym do prowadzenia ewidencji mandatów Stra¿y Miejskiej - eMandat, dostarczonym przez firmê EM SOFTWARE s.c.;
4.20. wspó³praca z Ewidencj± Gruntów i Budynków (EGIB);
4.21. wspó³praca z Centraln± Ewidencj± Pojazdów i Kierowców (CEPiK);
4.22. ewidencja mienia komunalnego;
4.23. obs³uga kasy urzêdu;
4.24. repozytorium dokumentów;
4.25. system zarz±dzania dokumentami i sprawami (system obiegu dokumentów);
4.26. system raportowo - analityczny;
4.27. system do wysy³ania powiadomieñ do klienta;
4.28. portal klienta urzêdu;
4.29. aplikacja mobilna;
4.30. biuro obs³ugi interesanta.
5. Realizacja Zamówienia zostanie przeprowadzona w oparciu o nastêpuj±ce etapy wdro¿enia:
5.1. Etap wdro¿enia I - wdro¿enie systemu do zarz±dzania dokumentami i sprawami (4.25), z uwzglêdnieniem integracji z ePUAP oraz PEF lub KSeF. Uruchomienie portalu klienta urzêdu (4.28) w zakresie formularzy dot. us³ug centralnych (m.in. formularze DN-1, IN-1) oraz lokalnych (m.in. deklaracje dot. gospodarki odpadami) i po³±czenie go z systemem do zarz±dzania dokumentami i sprawami w zakresie mo¿liwo¶ci importu i obs³ugi sp³ywaj±cych dokumentów. Wdro¿enie centralnej bazy interesantów (4.14). Wdro¿enie ewidencji mienia komunalnego (4.22). Odbiór koñcowy po¶wiadczaj±cy prawid³owe wdro¿enie systemu do ewidencji mienia komunalnego ma potwierdzaæ tak¿e zgodno¶æ stanów ewidencyjnych ze stanem faktycznym. St±d istotne jest jak najwcze¶niejsze rozpoczêcie prac aby pracownicy Zamawiaj±cego odpowiedzialni merytorycznie za ten obszar mieli wystarczaj±co du¿o czasu na przeprowadzenie wszystkich niezbêdnych dzia³añ.
5.2. Etap wdro¿enia II - wdro¿enie wszystkich systemów dziedzinowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi integracjami (4.18, 4.19, 4.20, 4.21) tak aby z dniem 1 stycznia 2023 sta³y siê one wiod±ce (co oznacza tak¿e potwierdzenie, ¿e ich stany ewidencyjne zosta³y potwierdzone jako zgodne), w tym systemy do obs³ugi podatków i op³at (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.9), systemy ewidencyjne (4.5, 4.6, 4.7, 4.10, 4.11, 4.12, 4.13, 4.17), system do ksiêgowo¶ci analitycznej dochodów niepodatkowych (4.8). Wdro¿enie p³atno¶ci masowych (4.15), wydawania za¶wiadczeñ (4.16), obs³ugi kasy urzêdu (4.23), repozytorium dokumentów (4.24).
5.3. Etap wdro¿enia III - wdro¿enie systemów sk³adaj±cych siê na pakiet us³ug publicznych, tj. pozosta³e funkcjonalno¶ci (poza wchodz±cymi w zakres Etapu I) portalu klienta urzêdu (4.28), system do wysy³ania powiadomieñ do klienta (4.27), aplikacja mobilna (4.29), biuro obs³ugi interesanta (4.30). Wdro¿enie systemu raportowo- analitycznego (4.26).
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w OPZ stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

Okres realizacji zamówienia: do 15 miesiêcy od dnia podpisania umowy z uwzglêdnieniem terminów dotycz±cych poszczególnych etapów wdro¿enia, o których mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SWZ:
1. Etap I- 3 miesi±ce od dnia podpisania umowy
2. Etap II- 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy nie pó¼niej ni¿ do 31.12.2022 r.
3. Etap III- 15 miesiêcy od dnia podpisania umowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarz±dzania systemem, przechowywaniem i zawarto¶ci±

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania

80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Us³ugi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena ofertowa brutto – C,
1.2. Roczny koszt utrzymania systemu- RKU,
1.3. Platforma bazodanowa - PB,
1.4. Jako¶æ u¿ytkowa oprogramowania systemu- JU.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Roczny koszt utrzymania systemu (RKU)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Platforma bazodanowa (PB)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ u¿ytkowa oprogramowania systemu (JU)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 400 000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych 00/100),
b) zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
 dysponuje zespo³em, sk³adaj±cym siê z co najmniej:
 1 osoby - kierownika projektu, posiadaj±cego certyfikat z zarz±dzania projektami np. PRINCE2, PMP lub inny potwierdzaj±cy nabycie umiejêtno¶ci zarz±dzania projektami, lub dyplom ukoñczenia studiów wy¿szych, lub podyplomowych w specjalno¶ci zarz±dzanie projektami oraz do¶wiadczenie na stanowisku kierownika projektu w minimum dwóch (2) projektach o warto¶ci 400 000,00 z³ brutto ka¿de, polegaj±cych na wdro¿eniu systemu informatycznego wspieraj±cego realizacjê zadañ w sektorze publicznym,
 2 osób - specjalistów w zakresie wdra¿ania systemów informatycznych, posiadaj±cych do¶wiadczenie na stanowisku wdro¿eniowców w minimum dwóch (2) projektach, polegaj±cych na wdro¿eniu systemu informatycznego wspieraj±cego realizacjê zadañ sektora publicznego,
 1 osoby - specjalisty w zakresie instalacji i konfiguracji sprzêtu informatycznego, posiadaj±cej minimum trzyletnie do¶wiadczenie zawodowe zwi±zane z zarz±dzaniem, utrzymaniem, konfiguracj± i wsparciem w zakresie eksploatacji systemów informatycznych.
 posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
 wykona³ co najmniej dwa (2) zamówienia polegaj±ce na dostawie i wdro¿eniu zintegrowanego systemu informatycznego, wspieraj±cego realizacjê zadañ administracji publicznej w gminie powy¿ej piêædziesiêciu tysiêcy (50 000) mieszkañców, obejmuj±cego obszar podatków i op³at, obiegu dokumentów i e-us³ug ³±cznie,
 wykona³ lub nadal wykonuje co najmniej trzy (3) zamówienia (us³ugi) polegaj±ce na utrzymaniu zintegrowanego systemu informatycznego, wspieraj±cego realizacjê zadañ administracji publicznej w gminie powy¿ej piêædziesiêciu tysiêcy (50 000) mieszkañców, obejmuj±cego obszar podatków i op³at, obiegu dokumentów i e-us³ug ³±cznie.
 posiada certyfikat wdro¿enia normy ISO/IEC 27001 lub posiada ustanowiony, wdro¿ony i utrzymywany System Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji (SZBI) zgodny z norm± ISO/IEC 27001, w szczególno¶ci w zakresie wdra¿ania i utrzymywania oferowanego systemu.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret 2 nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ siê wykonaniem dostaw i wykonaniem lub wykonywaniem us³ug, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret 2.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy i us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji.
2) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy - Za³±cznik nr 9 do SWZ,
3) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 10 do SWZ,
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 8 do SWZ,
5) kserokopia certyfikatu wdro¿enia normy ISO/IEC 27001 lub o¶wiadczenie o utrzymywaniu SZBI zgodnym z norm± ISO/IEC 27001 . Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wgl±du w dokumentacjê Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji, w tym w szczególno¶ci odnosz±cych siê do ¶wiadczenia us³ug wdro¿enia i utrzymania oferowanego systemu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie, ¿e oferowana dostawa spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:
1. próbki oprogramowania zgodnie z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ,
2. formularza opisu maszyn wirtualnych zgodnie z Za³±cznikiem nr 14 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

13. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. XI SWZ, o ile dotyczy,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5 SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 5 do SWZ), o ile dotyczy,
4) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
5) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
6) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postêpowaniu nr P-25/IV/22 na zadanie pn. Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”.
4. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
7.1. nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
7.2. kwotê gwarancji,
7.3. termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
7.4. odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
7.5. nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
7.6. sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).
8. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.
10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. XVIII ust. 8 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 17 umowy, stanowi±cej Za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.