eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15e765d-a5eb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. „Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-25/IV/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego pn. „Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica”.
2. System ma zapewnić kompleksowe wsparcie pracowników Urzędu w realizowanych zadaniach, w szczególności System ma umożliwić wykonywanie wszystkich przewidzianych przez prawo oraz dobre praktyki urzędowe czynności, pozwalając na odzwierciedlenie pełnego sposobu realizacji spraw w Urzędzie.
3. Celem zadania jest wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie do nich dostępu zarówno dla obywateli jak i przedsiębiorców. Dla klientów Urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia.
4. Wdrożenie Systemu obejmuje następujące obszary funkcjonalne:
4.1. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych - wymiar i księgowość;
4.2. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar i księgowość;
4.3. podatek od środków transportowych- wymiar i księgowość;
4.4. gospodarka odpadami - prowadzenie ewidencji i księgowość;
4.5. ewidencja umów z tytułu dzierżaw i innych;
4.6. użytkownie wieczyste;
4.7. przekształcenia użytkowania wieczystego;
4.8. księgowość analityczna dochodów niepodatkowych;
4.9. opłaty lokalne- wymiar i księgowość;
4.10. fakturowanie;
4.11. ewidencja zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
4.12. ewidencja zajęć pasa drogowego;
4.13. ewidencja licencji transportu drogowego;
4.14. centralna baza interesantów;
4.15. płatności masowe;
4.16. wydawanie zaświadczeń;
4.17. ewidencja rozliczenia zwrotu podatku akcyzowego;
4.18. współpraca z Ewidencją Mieszkańców prowadzonym w systemie ELUD+ firmy RADIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k;
4.19. współpraca z zewnętrznym modułem dziedzinowym do prowadzenia ewidencji mandatów Straży Miejskiej - eMandat, dostarczonym przez firmę EM SOFTWARE s.c.;
4.20. współpraca z Ewidencją Gruntów i Budynków (EGIB);
4.21. współpraca z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK);
4.22. ewidencja mienia komunalnego;
4.23. obsługa kasy urzędu;
4.24. repozytorium dokumentów;
4.25. system zarządzania dokumentami i sprawami (system obiegu dokumentów);
4.26. system raportowo - analityczny;
4.27. system do wysyłania powiadomień do klienta;
4.28. portal klienta urzędu;
4.29. aplikacja mobilna;
4.30. biuro obsługi interesanta.
5. Realizacja Zamówienia zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące etapy wdrożenia:
5.1. Etap wdrożenia I - wdrożenie systemu do zarządzania dokumentami i sprawami (4.25), z uwzględnieniem integracji z ePUAP oraz PEF lub KSeF. Uruchomienie portalu klienta urzędu (4.28) w zakresie formularzy dot. usług centralnych (m.in. formularze DN-1, IN-1) oraz lokalnych (m.in. deklaracje dot. gospodarki odpadami) i połączenie go z systemem do zarządzania dokumentami i sprawami w zakresie możliwości importu i obsługi spływających dokumentów. Wdrożenie centralnej bazy interesantów (4.14). Wdrożenie ewidencji mienia komunalnego (4.22). Odbiór końcowy poświadczający prawidłowe wdrożenie systemu do ewidencji mienia komunalnego ma potwierdzać także zgodność stanów ewidencyjnych ze stanem faktycznym. Stąd istotne jest jak najwcześniejsze rozpoczęcie prac aby pracownicy Zamawiającego odpowiedzialni merytorycznie za ten obszar mieli wystarczająco dużo czasu na przeprowadzenie wszystkich niezbędnych działań.
5.2. Etap wdrożenia II - wdrożenie wszystkich systemów dziedzinowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi integracjami (4.18, 4.19, 4.20, 4.21) tak aby z dniem 1 stycznia 2023 stały się one wiodące (co oznacza także potwierdzenie, że ich stany ewidencyjne zostały potwierdzone jako zgodne), w tym systemy do obsługi podatków i opłat (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.9), systemy ewidencyjne (4.5, 4.6, 4.7, 4.10, 4.11, 4.12, 4.13, 4.17), system do księgowości analitycznej dochodów niepodatkowych (4.8). Wdrożenie płatności masowych (4.15), wydawania zaświadczeń (4.16), obsługi kasy urzędu (4.23), repozytorium dokumentów (4.24).
5.3. Etap wdrożenia III - wdrożenie systemów składających się na pakiet usług publicznych, tj. pozostałe funkcjonalności (poza wchodzącymi w zakres Etapu I) portalu klienta urzędu (4.28), system do wysyłania powiadomień do klienta (4.27), aplikacja mobilna (4.29), biuro obsługi interesanta (4.30). Wdrożenie systemu raportowo- analitycznego (4.26).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

Okres realizacji zamówienia: do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem terminów dotyczących poszczególnych etapów wdrożenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SWZ:
1. Etap I- 3 miesiące od dnia podpisania umowy
2. Etap II- 9 miesięcy od dnia podpisania umowy nie później niż do 31.12.2022 r.
3. Etap III- 15 miesięcy od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070773220

7.3.3) Ulica: ul. Kasprowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.