eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaUTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 94 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/191224/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9bbd6eb-5ccd-4850-a9f9-5f97e2029502

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035400/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci burzowej na terenie miasta Ostróda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189029,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Miejscowe usuwanie uszkodzeń na sieci kanalizacji deszczowej- roboty awaryjne.
Zamówienie w części 1 obejmuje miejscowe usuwanie uszkodzeń na sieci kanalizacji deszczowej- roboty awaryjne, w tym w ramach zamówienia podstawowego:
a) remont wpustów deszczowych wraz z wymianą wpustów żeliwnych ściekowych i pokryw- 7 szt.;
b) remont wpustów deszczowych bez wymiany wpustów żeliwnych ściekowych i pokryw- 6 szt.;
c) remont studzienek deszczowych wraz z wymianą włazów żeliwnych- 4 szt.;
d) remont studzienek deszczowych bez wymiany włazów żeliwnych- 4 szt.;
e) remont kanałów deszczowych od DN 150 do DN 300- 8 mb;
f) remont kanałów deszczowych powyżej DN 300- 4 mb;
g) inne niż wymienione powyżej prace sprzętu związane z usuwaniem awarii- 4 m-g;
h) inne niż wymienione powyżej prace związane z usuwaniem awarii- 8 r-g;
w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 6.1 do SWZ), specyfikacji technicznej (załącznik nr 4.1 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 72414,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci kanalizacji deszczowej.
Zamówienie w części 2 obejmuje konserwację i utrzymanie urządzeń sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ostróda, w tym:
1) czyszczenie kolektorów;
2) czyszczenie wpustów burzowych wraz z przykanalikami;
3) czyszczenie studzienek deszczowych;
4) uzupełnianie wpustów żeliwnych ściekowych;
5) uzupełnianie włazów żeliwnych;
6) inspekcja tv kanalizacji wraz z oceną stanu technicznego, niezależnie od średnicy;
7) inne prace określone w kalkulacji ceny ofertowej;
w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 6.2 do SWZ), specyfikacji technicznej (załącznik nr 4.2 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 59448,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Konserwacja osadników i separatorów kanalizacji deszczowej.
Zamówienie w części 3 obejmuje konserwację osadników i separatorów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ostróda, w tym:
1) czyszczenie separatorów wraz z kontrolą stanu technicznego oraz dokumentacją fotograficzną przed i po czyszczeniu- 48 szt.;
2) czyszczenie osadników przed separatorami- 34 szt.;
w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 6.3 do SWZ), specyfikacji technicznej (załącznik nr 4.3 do SWZ), wykazie separatorów (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 57166,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1: „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
Oferta złożona jako jedyna w wyznaczonym terminie składania ofert przez: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Ostróda Sp. z o.o., Tyrowo 104, 14-100 Ostróda- została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2: „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 kwotę: 65 000,00 PLN brutto.
W części 2 zostały złożone dwie oferty, oferta z najniższą ceną została złożona z ceną 67 424,00 PLN brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia w części 2 do kwoty oferowanej przez Wykonawcę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134450,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3: „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 kwotę: 62 000,00 PLN brutto.
W części 2 zostały złożone dwie oferty, oferta z najniższą ceną została złożona z ceną 67 500,00 PLN brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia w części 3 do kwoty oferowanej przez Wykonawcę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.