Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163593/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 67 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367519628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Stefana Batorego 101
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-687
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp67.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp67poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-142928ee-b994-4a49-97db-d57a2a5558061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142928ee-b994-4a49-97db-d57a2a555806
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158247/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót remontowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP67.ZP/252-01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365612,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu nad dużą salą gimnastyczną4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 66022,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana wykładziny podłogowej na szkolnych korytarzach4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 145476,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont chodnika - wymiana starych płyt chodnikowych przed szkołą na nowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
4.5.5.) Wartość części: 51121,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Malowanie dużej sali gimnastycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.5.) Wartość części: 86731,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż piłkochwytu na boisku szkolnym4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68638,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111558,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68638,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana "DANPRO" Daniel Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260708068
7.3.3) Ulica: Os. Władysława Broniewskiego 18 lokal 2
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Remontowo-Budowlana "DANPRO" Daniel Buczyński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Remontowo-Budowlana "DANPRO" Daniel Buczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68638,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-02 do 2025-07-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej: 197 664,00 PLN.
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 160 000,00 PLN.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274383,82 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48945,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79600,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48945,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa "ANDAR" s.c. A.D. Białobrzyccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365716661
7.3.3) Ulica: Wodna 18
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48945,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-11 do 2025-07-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tanbud Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630541870
7.3.3) Ulica: Cytrynowa 16
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-602
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA DROGOWA"ANDAR" S.C. A.D.BIAŁOBRZYCCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA DROGOWA"ANDAR" S.C. A.D.BIAŁOBRZYCCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-30 do 2025-08-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część nr 5 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/72/25 Dostawa i uruchomienie sprzętu AGD
- Dostawa produktów leczniczych - Program lekowy - Cinacalcetum
- ZP-8/PP/2025 Remont i naprawa izolacji stropu hali garażowej przy ul. Katowickiej 9B-11E w Poznaniu wraz z pracami towarzyszącymi.
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego na terenie nieruchomości przy ul. Sierakowskiej 20/26 w Poznaniu
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE UL. ZDUNOWSKIEJ I UL. STARKOWSKIEJ W POZNANIU
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
- Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z zabezpieczeniem skarp na potoku Jachówka w miejscowości Bieńkówka w ciągu drogi powiatowej nr 1689 K Budzów- Trzebunia-Stróża w km 7+800 ...
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego na terenie nieruchomości przy ul. Sierakowskiej 20/26 w Poznaniu
- ZP-8/PP/2025 Remont i naprawa izolacji stropu hali garażowej przy ul. Katowickiej 9B-11E w Poznaniu wraz z pracami towarzyszącymi.
- Zielony skwer, plac reprezentacyjny - zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Stepnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.