eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.makar@zegluga.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddeef117-02af-434d-acce-debd3b11794e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059395/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zegluga.ezamawiajacy.pl/pn/ZEGLUGA/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zegluga.ezamawiajacy.pl/pn/ZEGLUGA/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, określa wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) oferta złożona przez wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest
jako zaszyfrowanyformat kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy
Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 9,
przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,o których mowa w ust. 4.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XXI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żegluga Ostródzko –
Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: k.maruszczak-
pobiedzinska@gptogatus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa
wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku
może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZOE/01/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej Sp. z o.o. w
Ostródzie w ilości do 90 000 litrów, w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VI SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części;
b) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do
dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
c) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego ilość litrów paliwa, które należy dostarczyć w ramach
przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
d) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przesłania zawiadomienia
do Wykonawcy;
e) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe i udzielone opusty objęte opcją będą
identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
f) Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę paliwa
żeglugowego w ilości 10 000 l paliwa żeglugowego;
g) Zamawiający zastrzega, ze ilość paliwa przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą
ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Proponowane kryteria oceny ofert.
a) Cena brutto- 60 %
b) Termin realizacji dostawy- 40%
2. Kryterium cena brutto będzie oceniana według następującej formuły:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Ocena oferty ,,X’’ = --------------------------------------------------------- * 100% *60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
W Kryterium CENA wykonawca oferujący najkorzystniejszą cenę maksymalnie może 60 pkt.
Wykonawca w składanej ofercie określi cenę wynikającą z cen hurtowych netto za 1 m3 danego rodzaju paliwa obowiązujących na
dzień 28.05.2025 r. r. przez PKN ORLEN na stronie internetowej:
http://www.orlen.pl/PL/dlabiznesu/hurtowecenypaliw/Strony/default.aspx
pomniejszonej o opust, który pozostanie niezmienny w trakcie trwania umowy.
3. Kryterium termin realizacji dostawy liczony od momentu złożenia przez
Zamawiającego zamówienia:
a) do 48h – 20pkt;
b) do 24h- 40 pkt.
UWAGA: w przypadku wskazania przez Wykonawcę wartości innych niż określone w lit. a albo b Wykonawca otrzyma 0 pkt w
kryterium.
4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
poniższego wzoru: L=C+Td
a) L- całkowita ilość punktów,
b) C- punkty uzyskane w kryterium „cena brutto″,
c) Td - punkty uzyskane w kryterium „termin realizacji dostawy”
5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą całkowitą liczbę punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą spośród niepodlegających
odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
10. udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące.:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - brak wymagań w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję na
podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami
ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.755 ze zm. ),
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje
usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie i prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.295,. z późn.
zm.).
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
każda, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których
mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na
rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;– wg wzoru na załączniku nr 3 do
SWZ . W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego
dostawy wskazane w wykazie były wcześniej wykonane, wykonawca nie ma
obowiązku przedkładania dowodu w postaci poświadczenia wykonania
dostaw.
3)Oryginał świadectwa jakości oferowanego paliwa wydany nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr. 7 do SWZ)
2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP. Wykonawca nie jest zobowiązany składać dokumentów rejestrowych,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Oryginał świadectwa jakości oferowanego paliwa wydany nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert.
4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku
przynależności do tej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 4 do SWZ.
5) Polisę ubezpieczenia-Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na minimum 350 000,00 zł

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2–4 oraz ust.2
ustawy Pzp, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany:
1) przedmiotu umowy w sytuacji zmian unormowań prawnych powszechnie
obowiązujących wpływających na zakres przedmiotu zamówienia ;
2) wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmian stawki podatku od towarów i usług,
3. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 455 ustawy Pzp podlega unieważnieniu. Na miejsce
unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 4. Jeżeli Zamawiający
zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp
obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zegluga.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.