eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRoboty budowlane w placówkach oświatowych Miasta Tychy: Przedszkole nr 21 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w placówkach oświatowych Miasta Tychy: Przedszkole nr 21 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,197536,b6df11921d72f3467ac7c30823ceede8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w placówkach oświatowych Miasta Tychy: Przedszkole nr 21 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb8764d3-65b9-41b1-b284-fedff6fceea5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020818/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 1 ul. Leśna – remont parkietów

1.1.13 Modernizacja placu zabaw w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej

1.1.14 Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212772

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.20.2025.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - „Modernizacja placu zabaw w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej”

Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 1 obejmuje m.in.:
• przesadzenie wskazanych w projekcie żywotników,
• usunięcie wskazanych w projekcie żywotników,
• demontaż istniejącego ogrodzenia placu zabaw,
• demontaż wyeksploatowanych urządzeń placu zabaw,
• przeniesienie wskazanych projekcie istniejących urządzeń,
• rozbiórka nawierzchni z betonowej kostki chodnikowej,
• usunięcie wyeksploatowanej nawierzchni poliuretanowej na istniejącym placu zabaw,
• montaż nowych obiektów małej architektury - urządzeń rekreacyjnych i towarzyszących,
• wykonanie pól piaskowych,
• wykonanie fragmentu nawierzchni z betonowej kostki,
• wykonaniu nowej nawierzchni trawnikowej i odtworzeniu zniszczonej.
Szczegółowy zakres prac opisany został w dokumentacji projektowej autorstwa Brzeskiego Przedsiębiorstwa Zieleni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 216415,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - „Remont parkietu oraz wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w salach lekcyjnych budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Leśnej w systemie projektuj-buduj”.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 2 obejmuje m.in.:
• opracowanie projektu wykonawczego w zakresie remontu parkietu drewnianego korytarza szkolnego oraz świetlicy szkolnej wraz wymianą opraw oświetleniowych z obliczeniami niezbędnymi do doboru odpowiednich opraw oświetleniowych i malowaniem sufitów po montażu nowych opraw,
• roboty budowlane w zakresie remontu parkietu drewnianego korytarza szkolnego oraz świetlicy szkolnej w zakresie przygotowania powierzchni parkietu, cyklinowania oraz trzykrotnego malowania lakierem bezbarwnym matowym przeznaczonym do pomieszczeń intensywnie użytkowanych,
• ułożenie nowych cokołów drewnianych w zakresie remontowanego korytarza szkoły,
• malowanie ścian i sufitów korytarza po wykonanych pracach w zakresie remontu parkietu,
• wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne we wskazanych pomieszczeniach placówki wraz z ułożeniem kabli podtynkowo,
• uzupełnienie tynków i wykonanie gładzi w miejscach prowadzenia kabli oraz malowanie sufitów po wymianie opraw oświetleniowych,
• opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie nowego oświetlenia pomieszczeń placówki wraz z pomiarem natężenia nowego oświetlenia poszczególnych pomieszczeń,
• prace porządkowe po przeprowadzonym remoncie.
Szczegółowy zakres prac dla remontu parkietu oraz wymiany oświetlenia opisany został w programie funkcjonalno-użytkowym autorstwa Wydziału Remontów Urzędu Miasta Tychy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 105046,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - „Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21”

Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 3 obejmuje m.in.:
• demontaż wyeksploatowanego zestawu zabawowego i betonowej piaskownicy stołowej,
• wykonanie wykopów pod nowe pole piaskowe,
• ustawienie obrzeży gumowych,
• wykonanie pól piaskowych,
• montaż nowych obiektów małej architektury - urządzeń rekreacyjnych i towarzyszących,
• wykonanie wykopów pod mini boisko,
• ustawienie obrzeży betonowych,
• wykonanie podbudowy i nawierzchni poliuretanowej,
• odtworzenie zniszczonej nawierzchni trawnikowej.
Szczegółowy zakres prac opisany został w dokumentacji projektowej autorstwa Brzeskiego Przedsiębiorstwa Zieleni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 151525,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt 3 ustawy PZP – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 267 778,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 360 321,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360321,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt 3 ustawy PZP – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 187 778,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 285 971,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285971,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285971,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.