eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji od 01.04.2022 do 31.03.2023 dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji od 01.04.2022 do 31.03.2023 dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jazdów 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: u-jazdowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://u-jazdowski.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji od 01.04.2022 do 31.03.2023 dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04acbe33-8f09-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056125/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji od 01.04.2022 do 31.03.2023 dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060611/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PRZETARG/2022/02

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
a) Obsługa portierni w budynku Laboratorium - przez siedem dni w tygodniu, całodobowo
b) Ochrona fizyczna i obsługa wszystkich organizowanych w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski (dalej: CSW) projektów artystycznych przez siedem dni w tygodniu,
w tym:
1) sześć dni w tygodniu dozór ekspozycji,
2) okazjonalnie obsługa wydarzeń projektowych.

Stanowiska pracy ochrony:
1. Stanowisko pracowników portierni – 1 (jedno) stanowisko jednoosobowe w budynku Laboratorium, wymiar pracy: siedem dni w tygodniu, całodobowo. Wykonawca zobowiązany w czasie trwania umowy zapewnić minimum 3 osoby delegowane wyłącznie do pracy w portierni (w tym jednocześnie 1 osoba obecna na stanowisku), z czego 2 osoby główne i 1 osoba dodatkowa.
2. Stanowisko pracowników dozoru ekspozycji – minimum 3 (trzy) stanowiska jednoosobowe w różnych punktach: przestrzenie wystawiennicze, inne przestrzenie wydarzeń artystycznych, wymiar pracy: wtorek i środa w godz. 11.00 – 18.00, czwartek i piątek w godz. 12.00 – 20.00, sobota w godzinach 10.00 – 19.00, niedziela w godzinach 11.00 – 18.00, w tym:
• 2 osoby patrolujące I piętro
• 1 osoba patrolująca parter Magazyn Studyjny Kolekcji
(Jedna osoba na zmianie musi posiadać uprawnienia niezbędne do uruchamiania urządzeń elektrycznych – oświetlenie, projektory)
3. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Wykonawca sporządzi plan ochrony obiektu chronionego i przedłoży do akceptacji Kierownikowi Działu Administracyjno - Gospodarczego.
4. Organizacja czasu pracy pracowników Wykonawcy winna być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721610,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721610,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721610,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TARGET Spółka Jawna Anna Łada Marcin Rokicki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ASPEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5252497942

7.3.3) Ulica: ul. Gwiaździsta

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-651

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721610,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.