eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Zaprojektowanie i budowa hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i budowa hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i budowa hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a149e3cf-8cc6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056859/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13530000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i budowa Hali dla istniejącej infrastruktury przetwarzania odpadów”, tj. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, dokonanie zgłoszeń do odpowiednich organów administracji architektoniczno-budowlanej na prowadzenie robót budowlanych, a następnie na podstawie opracowanej dokumentacji zrealizowanie planowanego zamierzenia inwestycyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1.7 do swz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących czynności i robót budowlanych:
1) Czynności projektowych – sporządzenie (zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa) kompletnej dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym:
a) Dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych robót, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami możliwe było wykonanie poszczególnych prac budowlanych oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania i późniejszej eksploatacji.
b) Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
 zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez Zamawiającego,
 wykonania na własny koszt wszystkich badań i analiz oraz ekspertyz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia (jeśli będą konieczne),
 po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ewentualną dokumentację powykonawczą łącznie z protokołami, świadectwami, dopuszczeniami, atestami, informacją o udzielonej gwarancji, instrukcji, schematów itp.
2) Robót budowlanych - realizację na podstawie zatwierdzonej przez Inwestora dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie obiektów, oraz umożliwiających ich użytkowanie, zgodnie z ich przeznaczeniem, wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem terenu inwestycji, zgodnie z zakresem przedstawionym w opracowaniu PFU,
3) Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. sprawowanie nadzoru autorskiego przez grupę projektantów (będących autorami projektu) przez cały cykl realizacji ww. inwestycji, w szczególności: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót, opracowanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacja projektową itp.
Charakterystyczne parametry określające zakres oczekiwanych przez Zamawiającego prac projektowych i robót budowlanych są następujące:
Łączna powierzchnia działek objętych planowanymi pracami: 3,8791 ha
Powierzchnia zabudowy planowanej do wybudowania hali: ok. 2.515,00 m2
Wymiary zewnętrzne planowanej do wybudowania hali: A: ok. 29 * 50m
B: ok. 31 * 21m
C: ok. 14 * 5m
D: ok. 19 * 18m
Wysokość planowanej do wybudowania hali: do 10 m
Konstrukcja planowanej do wybudowania hali: Mieszana (stal, żelbet, legiobloki)
Pojemność zbiornika przy planowanej hali: V=450 m³
Liczba boksów do magazynowania odpadów wewnątrz hali: 3
Liczba boksów do magazynowania odpadów na zewnątrz hali: 5
Łączna powierzchnia planowanych nawierzchni utwardzonych: ok. 9323 m2

Teren realizacji przedmiotowej inwestycji, objętej niniejszym opracowaniem znajduje się na obszarze Gminy Brzeszcze, jest to teren funkcjonującego Zakładu Gospodarki Odpadami, będącego eksploatatorem instalacji do przetwarzania odpadów, kwalifikowanej przez Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami jako Instalacja Komunalna. Obszar ten sąsiaduje z innymi elementami infrastruktury, zarządzanej przez ZGO, niezbędnymi do realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami (kwatery do składowania odpadów, kompostownia odpadów, budynki socjalne, administracyjne, waga, etc.)

Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta, która została odrzucona zgodnie z uzasadnieniem prawnym i faktycznym wskazanym powyżej.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17527500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17527500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona zabezpieczona wadium wniesionym w formie zgodnej z wymaganiami wskazanymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i w art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.