Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do COS-OPO w Zakopanem na okres 6 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87bbf62b-9080-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Centralny Ośrodek Sportu- Ośrodek Przygotowań Olimpijskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do COS-OPO w Zakopanem na okres 6 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87bbf62b-9080-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024797/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięsa i wędliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 256 ustawy Pzp. W dokumentacji postępowania stwierdzono niezamierzone błędy, powodujące potencjalną możliwość wystąpienia omyłek przy sporządzaniu ofert. Postepowanie należało zatem unieważnić, o czym zawiadamia się wszystkich zainteresowanych. Dokumentacja postępowania wymaga odpowiedniego dostosowania w całości, powodując że dalsze prowadzenie postępowanie jest nie uzasadnione.INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, w okresie od dnia 03 września 2025 roku do dnia 19 grudnia 2025 roku."
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W SADOWNEM W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Białymstoku
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od września do grudnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.