Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa leków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718eb6c5-a29d-4faf-b432-9d1127cb2cad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038703/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa leków do apteki szpitalnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl
2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: ZP-271-15a/2025
3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na Platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
2. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę należy złożyć w oryginale.
4. Oferta (wszystkie dokumenty wchodzące w skład Oferty) powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dalej: „podpis elektroniczny”) przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową Zamawiającego.
6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego na formularzu własnym jako załącznik. Korespondencja ta nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ZP-271-15a/2025).
7. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-15a/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metyloprednizolonu octan, zarejestrowany jako produkt leczniczy do stosowania u ludzi inj. 0,04g/1ml x 1 fiol 1000
"Dihydroxyaluminii
natrii carbonas" zawiesina 1,02 g /15 ml 4
"LEK ZAWIERAJĄCY :250 mg magnezu wodoroasparaginianu co odpowiada 17 mg jonów magnezu oraz
250 mg potasu wodoroasparaginianu , co odpowiada 54 mg jonów potasu." tabl 250 mg magnezu wodoroasparaginianu co odpowiada 17 mg jonów magnezu oraz x 75 tabl 4
ETOFENAMATE żel 10% 15
FENOTEROL aerozol 0,1mg/dawkę 10 ml 200 dawek 2
FENOTEROLUM+IPRATROPIUM BROMIDE aerozol 50+21mcg/dawkę 200 dawek 2
"100 j.m. insuliny ludzkiej (Insulinum humanum) rozpuszczalnej/ 1 ml,
otrzymywanej metodą rekombinacji DNA E. coli.
Każdy wkład do wstrzykiwacza zawiera 3 ml roztworu, co odpowiada 300 j.m. insuliny
rozpuszczalnej. " inj. 300j.m/3ml x 5 wkładów 2
THIETHYLPERAZINE inj. 0,0065g x 5 amp 6
Lactobacillus rhamnosus min. 10 mld CFU, lub Lactobacillus rhamnosus i lactobacillus helveticus; zarejestrowane jako produkt leczniczy i wymagany zapis w chpl o możliwości stosowania u niemowląt, dzieci i dorosłych. kaps bakterie kwasu mlekowego x 60 kaps 10
NIFUROXAZIDE zawiesina 0,22g/5ml 91 ml 1
WAZELINA BIAŁA maść 30g 10
ŻEL DO NÓG Z KASZTANOWCEM żel 250 ml 2
PREPARAT DO ZWALCZANIA WSZAWICY GŁOWOWEJ. NIE WYMAGANY STATUS LEKU. płyn/szampon/żel 100 ml 4
PARACETAMOL czopki 0,125g x 10 czopków 1
PARACETAMOL zaw. doustna 120MG/5ML A 150 G 5
CYTRYNIAN POTASU I WODOROWĘGLAN POTASU granulat musujący bezcukrowy 782 mg jonów potasux 20 saszetek a3 g 5
NALOXONE inj. 0,4mg/1ml x 10 amp 2
POTASSIUM CHLORIDE inj. 15% 3g/20ml x 20 amp 5
METFORMIN tabl 0,5g X 60 SZT 1
METFORMIN tabl XR 0,5g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl XR 0,75g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl 0,85g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl XR 1,0g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl 1,0 g X 30 SZT 1
CARVEDILOL tabl 6,25 mg X 30 SZT 1
CARVEDILOL 25 mg X 30 SZT 1
WODOROTLENEK GLINU I WODOROTLENEK MAGNEZU zawiesina 3,5g+4,0g/100ml but a 250 ml 5
ACIDUM FOLICUM tabl 5 mg 1
CARBO ACTIVE- lek kaps 200 mg x 20 szt 5
VINPOCETINE tabl. 5 mg x 50 szt 1
Dinatrii phosphas dodecahydricus + Natrii dihydrogenophosphas monohydricus roztwór doodbytniczy (32,2 mg + 139 mg)/ml, 150 lub 120 ml but 100
ATROPINUM SULFURICUM inj. 0,001 G/1 ML [x10 AMP.] 110
THIOPENTAL inj. 0,5g x 10 fiol 2
WAPNO SODOWANE MEDYCZNE, medyczny absorbent CO2, mający postać krótkich, porowatych walców o średnicy 3 mm, granulki posiadają indykator zmiany koloru (z białego na fioletowy) Intersorb Plus granulat 5kg/5l 16
DENOSUMAB inj. 0,12 G/1,7 ML x1 FIOL. 10
KWETIAPINUM tabl powl. 25 MG x 30 tabl powl. 5
CLEMASTINE inj. 0,002 G/2 ML [x5 AMP.] 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DEXKETOPROFEN TABLETKI 0,025 G X 30 TABL
MAGNESI SULFAS INJ 2G/10ML X10 AMP
SUGAMMADEX INJ 0,2G/2ML X 10 AMP
ETOMIDATE INJ 0,02G/10 ML X 5 AMP
OXYCODONE INJ 0,01G/1ML X 10 AMP
PARACETAMOL R-R DO INFUZ. 10MG/ML X 12 BUT A 100 ML
"Fibrynogen ludzki 5,5 mg
Trombina ludzka 2,0 j.m. w postaci białawej gąbki. Czynna strona gąbki, pokryta fibrynogenem i trombiną, jest
oznaczona kolorem żółtym.Zapis w chpl: wskazany u dorosłych i dzieci w wieku od 1 miesiąca. Każda matryca z klejem do tkanek zapakowana jest w blister PET-GAG ze szczelnym zamknięciem z
folii powlekanej polietylenem. Blister zapakowany jest w saszetkę z folii aluminiowej, która wraz z
pochłaniaczem wilgoci umieszczona jest w tekturowym pudełku." GĄBKA 3,0CMX2,5CM A 1 SZT
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SEVOFLURANUM PŁYN DO SPORZĄDZANIA INHALACJI PAROWEJ 100%, poj 250 ml 198 BUTELKA/FLAKON ALUMINIOWY Z INTEGRALNYM SYSTEMEM NAPEŁNIANIA ( NIE SZKLANA) A 250 ML
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SWZ.2. Zamawiający prześle umowę Wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą albo zaprosi go do swojej siedziby, celem zawarcia umowy.
3. W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
4. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą zagranicznym, umowa i wszelka korespondencja związana z realizacją zamówienia zostanie sporządzona i będzie prowadzona w języku polskim.
5. Warunki dokonywania zmian w umowach:
- na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w Załączniku 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-14
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa leków
- Dostawa ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby utrzymania Stadionu Miejskiego w Zakopanem
- Sporządzenie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 2 części.
- Budowa sieci kablowej oraz stacji transformatorowej OO. Zazadnia
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych
- dostawa przyczepy transportowej oraz środków transportu osób poszkodowanych na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa leków
- Dostawa produktu leczniczego Trastuzumabum + Pertuzumabum w ramach Programu Lekowego B.9.FM. LECZENIE CHORYCH NA RAKA PIERSI - 1 pakiet asortymentowy
- Dostawa produktu leczniczego Capivasertibum w ramach programu lekowego B.9.FM
- Dostawa produktu leczniczego Fruquintinibum w ramach Programu Lekowego B.4 LECZENIE CHORYCH NA RAKA JELITA GRUBEGO
- Sukcesywne dostawy leków oraz innych materiałów do Apteki Szpitalnej 3
- Dostawa płynów i osprzętu do terapii nerkozastępczych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/9/2025
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.