Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516930/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00530849/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00534797/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef5be24-8d22-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: E- usługi dla szkół w ramach ZIT – nr umowy RPMA.02.01.02-14-i479/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614271,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:Część 1 - Zakup sprzętu dydaktycznego oraz oprogramowania dla szkół Gminy Miasta Pruszków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 410164,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:Część 2 - Zakup sprzętu dydaktycznego oraz oprogramowania dla szkół”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 214107,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 256 Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamówienie to objęte jest dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Ope-racyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: E- usługi dla szkół w ramach ZIT
– nr umowy RPMA.02.01.02-14-i479/21-00.
Umowa o dofinansowanie projektu została wydłużona do 20.12.2023 r.,
Zamawiający przystępując do rozpoczęcia procedury oparł się na przygotowanym Opisie przedmiotu zamówienia.
W OPZ wskazane są poszczególne elementy zamówienia, które składają się na przedmiot zamówienia, tj. sprzęt multimedialny oraz sprzęt dydaktyczny dla Szkół Gminnych Miasta Pruszkowa.
Zamawiający otrzymał wnioski od Wykonawców informujące, że po zapoznaniu się z OPZ niektóre wymagane przez Zamawiajacego elementy zamówienia został wycofane z rynku.
Zamawiający biorąc pod uwagę zapytania Wykonawców podjął decyzję o konieczności przeprowadzenia szczegółowej weryfikacji Opisu Przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tej okoliczności, w ocenie Zamawiającego może zajść konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w sposób istotny w stosunku do pierwotnie określonego.
Taka zmiana zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wiąże się ze zmianą treści ogłoszenia
o zamówieniu a zatem przedłużenia terminu składania ofert, o czas niezbędny na ich przygotowanie przez Wykonawcę.
Zamiana terminu składania ofert wpłynie także na przedłużenie terminu realizacji zadania, konsekwencje czego będzie przekroczenie terminu realizacji projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT”
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 256 Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamówienie to objęte jest dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Ope-racyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: E- usługi dla szkół w ramach ZIT
– nr umowy RPMA.02.01.02-14-i479/21-00.
Umowa o dofinansowanie projektu została wydłużona do 20.12.2023 r.,
Zamawiający przystępując do rozpoczęcia procedury oparł się na przygotowanym Opisie przedmiotu zamówienia.
W OPZ wskazane są poszczególne elementy zamówienia, które składają się na przedmiot zamówienia, tj. sprzęt multimedialny oraz sprzęt dydaktyczny dla Szkół Gminnych Miasta Pruszkowa.
Zamawiający otrzymał wnioski od Wykonawców informujące, że po zapoznaniu się z OPZ niektóre wymagane przez Zamawiajacego elementy zamówienia został wycofane z rynku.
Zamawiający biorąc pod uwagę zapytania Wykonawców podjął decyzję o konieczności przeprowadzenia szczegółowej weryfikacji Opisu Przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tej okoliczności, w ocenie Zamawiającego może zajść konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w sposób istotny w stosunku do pierwotnie określonego.
Taka zmiana zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wiąże się ze zmianą treści ogłoszenia
o zamówieniu a zatem przedłużenia terminu składania ofert, o czas niezbędny na ich przygotowanie przez Wykonawcę.
Zamiana terminu składania ofert wpłynie także na przedłużenie terminu realizacji zadania, konsekwencje czego będzie przekroczenie terminu realizacji projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT”
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
- Budowa sieci wod. - kan. a.Budowa wodociągu w ul. Monte Cassino w Pruszkowie b.Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Monte Cassino w Pruszkowie c.Budowa wodociągu w ul. Brygady Karpackiej w Pruszkowie
- Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Remont balkonów/tarasów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Dostawa mebli i urządzeń medycznych na potrzeby MSCZ
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.