Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317789/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00317789/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00317789/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00317800/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00318838/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2023/BZP 00071307/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00071349/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00070571/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 35 w Szczecinie w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 35 im. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świętoborzyców 40
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-665
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: +48 91 44 22 465
1.4.8.) Numer faksu: +48 91 44 22 465
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sp35@sp35.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp35.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071328
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00070686
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wzrost cen rynkowych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE ORAZ KISZONKI
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
22396,83
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji stacji radarowych systemu VTS
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia funkcjonariuszy i pracowników cywilnych skierowanych do ochrony porządku publicznego, podczas PolandRock 2023.
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kanałowej 27 w Szczecinie
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych
- wykonanie składu, druku i oprawa publikacji: Cmentarze na przedmieściach Lwowa
- Obsługa konserwatorska Inspektoratów ZUS w Gryficach, Łobzie i Świnoujściu
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Hugona Kołłątaja w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2023/2024"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej na II półrocze 2023
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2023"
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od lipca 2023 r. do końca grudnia 2023 r.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.