Og³oszenie z dnia 2025-06-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37f3c92f-6001-4940-a4b3-3ae56748bb6b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00258588
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000471/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Us³ugi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11142383.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja, odbywa siê elektronicznie, wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej;
2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przekazywa³ Wykonawcom o¶wiadczenia, zawiadomienia, wezwania, bêdzie udostêpnia³ oferty i kierowa³ wszelk± korespondencjê i dokumenty do Wykonawców za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, a Wykonawcom nie przys³uguje ¿±danie przekazywania korespondencji za po¶rednictwem maila;
3) Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z zastrze¿eniem punktu 4);
4) ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza”, dostêpnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i innych dokumentów;
5) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób, ni¿ opisany w punkcie 3) nie bêdzie brana pod uwagê;
6) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1114238
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a tak¿e inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± przygotowuje siê i sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisem osobistym);
2) w celu z³o¿enia oferty Wykonawca mo¿e, ale nie musi za³o¿yæ konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycz±ca rejestracji i logowania dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania;
4) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezp³atne;
5) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar.
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin. 2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych mo¿esz skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@pum.edu.pl lub pod numerem telefonu 914800790. 3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 4. Udostêpnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, nastêpuje w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 5. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: 1) podmiotom, którym musz± zostaæ udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w³a¶ciwym organom do za³atwienia konkretnej sprawy albo na podstawie art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r., 2) podmiotom, z którymi wspó³pracujemy w celu osi±gniêcia powy¿szych celów przetwarzania w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym instytucjom finansowym oraz bankom, firmom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne oraz pocztowo-kurierskie, 3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 6. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ar. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane s± przechowywane przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W okresie pó¼niejszym, w zakresie w jakim wymagane jest to przez inne przepisy ustawowe. 7. Bior±c pod uwagê poni¿sze zastrze¿enia wynikaj±ce z art. 78 ustawy pzp, w zwi±zku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych mo¿e Pani/Pan skorzystaæ z prawa dostêpu do swoich danych, sprostowania (poprawiania) danych, usuniêcia danych oraz ograniczenia przetwarzania. - PUM mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75) - Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e jednak naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (art. 76) - Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 19 ust. 3) Przys³uguje Tobie tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzoruj±cego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby mieæ pewno¶æ, ¿e jeste¶ uprawniony do skorzystania z praw mo¿emy prosiæ Ciebie o podanie dodatkowych informacji pozwalaj±cych na dokonanie identyfikacji. 8. Obowi±zek podania danych osobowych w zakresie danych oferenta jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019r. 9. Nie bêdziemy przekazywaæ Twoich poza EOG. Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umo¿liwienia korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu na ich wniesienie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.277.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, przez Wykonawcê – Operatora pocztowego - w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz paczek pocztowych na rzecz Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach do SWZ:
1) nr 1 - Wzór umowy,
2) nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zbiorcze zestawienie szacunkowego zakresu oraz ilo¶ci zamówienia okre¶la za³±cznik do niniejszej SWZ – Formularz cenowy.
4. Liczba przesy³ek jest szacunkowa i mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê tym samym o¶wiadczaj±c, ¿e nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian rodzajowych oraz liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilo¶ci nadawanych przesy³ek w okresie obowi±zywania umowy bêd± wynikaæ z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego, a wiêc mog± odbiegaæ od ilo¶ci wskazanych w Szczegó³owym formularzu ofertowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1) Posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. 2025, poz. 366).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. wpis musz± posiadaæ wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci, wymagaj±ce posiadania przewidzianych przepisami prawa uprawnieñ.
2) Wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia.
Poprzez zamówienie odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia nale¿y rozumieæ us³ugê pocztow±, trwaj±c± minimum 12 miesiêcy, o warto¶ci minimum 100 000 z³ brutto.
W przypadku us³ug, które s± w trakcie realizacji Wykonawca musi wykazaæ, ¿e ka¿da wykazana us³uga do terminu sk³adania ofert zosta³a zrealizowana co najmniej na wymagany powy¿ej okres oraz co najmniej na wymagan± powy¿ej kwotê.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. To samo dotyczy Wykonawcy, który w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na potencjale podmiotów udostêpniaj±cych mu zasoby (warunek musi spe³niaæ zarówno Wykonawca jak i podmiot udostepniaj±cy zasoby).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku wykazania zamówieñ w walucie innej ni¿ PLN, przeliczenie warto¶ci na walutê polsk± nast±pi na podstawie Tabeli A kursów ¶rednich NBP z dnia opublikowania og³oszenia przedmiotowego postêpowania w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku oferty wspólnej ww. o¶wiadczenia sk³ada na wezwanie ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Zamawiaj±cy nie wezwie Wykonawcy do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.
b) wpisu do rejestru operatorów pocztowych;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. wpis sk³ada ka¿dy z Wykonawców, a tak¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby, je¶li bêdzie on ¶wiadczy³ us³ugi, do wykonywania których wpis jest wymagany przepisami prawa.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
W przypadku oferty wspólnej ww. wykaz i dowody sk³ada na wezwanie pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne, uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo mo¿e tak¿e zostaæ z³o¿one w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamówienie bêd± mogli wykonywaæ ci z Wykonawców, którzy wykazali do¶wiadczenie do realizacji danego zamówienia, i/oraz kwalifikacje zawodowe, opisane w tre¶ci Rozdzia³u VI swz.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
7. Wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
b) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi,
d) okre¶lenie pe³nomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ przedmiotowej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty w nastêpuj±cym zakresie, okoliczno¶ciach i warunkach:
1) gdy konieczno¶æ wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, na mocy których na Zamawiaj±cego lub Wykonawcê na³o¿ony zostanie obowi±zek zrealizowania przedmiotu umowy w sposób ró¿ni±cy siê od zaoferowanego w ofercie lub obowi±zek zmiany trybu wykonania przedmiotu umowy – z zastrze¿eniem, ¿e tre¶æ zmiany przepisów nie by³a uchwalona przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejsz± umowê;
2) wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia, a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. „si³y wy¿szej”) np. pogoda uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿±ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj± prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi±zañ i przesun±æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi±zuj± siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst±pieniu ww. przeszkód;
3) gdy podczas realizacji umowy wyst±pi± nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych bêdzie niemo¿liwe lub niecelowe ze wzglêdu na interes publiczny;
4) zmiana skutkuj±ca zmian± terminu wykonania umowy lub zasad i terminów wykonywania poszczególnych us³ug mo¿e nast±piæ w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±;
2. Wprowadzenie zmian w my¶l ust. 2 pkt 4) umowy, wymaga dodatkowo przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS- CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.
Zmiany wynagrodzenia i klauzula waloryzacyjna
1. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te maj± wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione.
2. W trakcie trwania umowy zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ust. 1 pzp, w przypadku zmiany kosztów realizacji zamówienia.
3. Strony umowy upowa¿nione bêd± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów realizacji zamówienia o co najmniej 10%. Przez zmianê rozumie siê wzrost kosztów lub ich obni¿enie, wzglêdem kosztów, przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy, zawartego w ofercie. Kosztami, które w szczególno¶ci bêd± podstaw± do zmiany wynagrodzenia s±: zmiana cen us³ug pocztowych, ujêtych przy kalkulowaniu ceny oferty i niezale¿nych od wykonawcy.
4. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia na podstawie art. 439 ust. 1 pzp to 25%.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1114238
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.2. Podmioty zagraniczne: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê tak¿e wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy i zobowi±zani s± do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w tre¶ci Rozdzia³u VII SWZ. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy. W przypadku wskazania przez wykonawcê lub podmioty udostêpniaj±ce zasoby, dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ kosmetycznych na rzecz Zespo³u Szkó³ Rzemie¶lniczych w Szczecinie
- EP/220/57/2025: Dostawa, instalacja i uruchomienie komory laminarnej dla SPWSZ w Szczecinie
- Pod³±czenie ¶wiat³owodem budynków przy LM G±ski oraz Oddzia³u Technicznego w Dar³owie do PMT
- "Dostawa drobnego sprzêtu medycznego, artyku³ów jednorazowego u¿ytku dla SPSZOZ "Zdroje" - II postêpowanie"
- "Bezpieczne i do¶wietlone przej¶cia dla pieszych na Wiosny Ludów i Chopina (SBO2024) 7 przej¶æ dla pieszych w 2 lokalizacjach."
- ¦wiadczenie us³ugi Pogotowia D¼wigowego oraz serwis d¼wigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej
- US£UGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.