Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317789/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00317789/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00317789/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00317800/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00318838/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2023/BZP 00071328/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00071349/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00070571/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 35 w Szczecinie w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 35 im. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świętoborzyców 40
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-665
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: +48 91 44 22 465
1.4.8.) Numer faksu: +48 91 44 22 465
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sp35@sp35.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp35.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071307
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00070689
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wzrost cen rynkowych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
ZIEMNIAKI
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1494,83
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Szczecinie
- Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu serwerowego oraz komputerowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie
- Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję (KMP Szczecin, KPP Kołobrzeg)
- Usługa polegająca na integracji systemu komunikacji i zarządzania urządzeniami będącymi na wyposażeniu wielkoskalowych modeli redukcyjnych statków dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecane przez jednostki Policji (KPP Drawsko Pomorskie, KPP Goleniów - KP Nowogard, KPP Gryfino)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Sukcesywna dostawa mięsa do Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku V
- Dostawa nabiału dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Przedszkola Samorządowego w Głuszycy"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w okresie XI.2023-IV.2024
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.