Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185591/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 018 261 23 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10905751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e86d1f-ef76-4cff-84bb-263a0610d11d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+000,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 929547,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 364830K w miejscowości Szaflary na długości ok. 205mb /od skrzyżowania z drogą krajową nr 47 do dz. 8496/2, obr. Szaflary/.
Zakres robót obejmuje:,
- budowa lewostronnego chodnika
- przebudowa zatoki postojowej
- wykonanie nakładki bitumicznej
- wykonanie kanału technologicznego
- wykonanie systemu odwodnienia w skład którego wchodzą:
• kolektor deszczowy DN 200, DN400,
• studnie rewizyjne,
• wpusty deszczowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- rekultywacja terenu
zgodnie z :
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
- wzorem umowy,
stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
Pozostałe czynności do wykonania w ramach realizacji zadania:
- ustanowienie na koszt Wykonawcy kierownika budowy w branży drogowej oraz kierownika robót w branży: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, geologicznej, geotechnicznej i innych niezbędnych
do zrealizowania inwestycji;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- zapewnienie tymczasowego zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media;
- uzyskanie stosownych decyzji oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np.: na zajmowanie pasa drogowego dróg publicznych, przy czym koszty związane z uzyskaniem tychże decyzji obciążać będzie wykonawcę, za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, innych - niezbędnych przy realizacji zadania;
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy
- sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu i jej wprowadzenie
UWAGA:
1) Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wprowadzenia na plac budowy wykonawcy odcinka sieci ciepłowniczej na dz. 5552/41 i 8496/3, obr. Szaflary, który zostanie wyłoniony w ramach odrębnego postępowania. Wykonawca przebudowy drogi jest zobowiązany do udostępnienia terenu budowy Wykonawcy sieci ciepłowniczej.
2) Ze względu na fakt, że drogą gminną nr 364830K odbywa się m.in. dojazd do hurtowni, urzędu gminy itp. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dojazdu do ww. obiektów
w czasie trwania robót.
Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 8496/3, 5552/65, 5552/68, 5534/16, 5534/1, 5552/41, 5552/48, 8619/2, obr. 0006 Szaflary
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa :
1) Projekt wykonawczy branży drogowej
2) Projekt stałej organizacji ruchu
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4) przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871041,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928338,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871041,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY INVEST SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452216424
7.3.3) Ulica: UL. WIELKA GÓRA 69
7.3.4) Miejscowość: WAKSMUND
7.3.5) Kod pocztowy: 34-431
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871041,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-28 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.