eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary"Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 018 261 23 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1090575

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e86d1f-ef76-4cff-84bb-263a0610d11d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058125/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+000,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 929547,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 364830K w miejscowości Szaflary na długości ok. 205mb /od skrzyżowania z drogą krajową nr 47 do dz. 8496/2, obr. Szaflary/.

Zakres robót obejmuje:,
- budowa lewostronnego chodnika
- przebudowa zatoki postojowej
- wykonanie nakładki bitumicznej
- wykonanie kanału technologicznego
- wykonanie systemu odwodnienia w skład którego wchodzą:
• kolektor deszczowy DN 200, DN400,
• studnie rewizyjne,
• wpusty deszczowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- rekultywacja terenu

zgodnie z :
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarami robót,
- wzorem umowy,
stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.

Pozostałe czynności do wykonania w ramach realizacji zadania:
- ustanowienie na koszt Wykonawcy kierownika budowy w branży drogowej oraz kierownika robót w branży: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, geologicznej, geotechnicznej i innych niezbędnych
do zrealizowania inwestycji;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- zapewnienie tymczasowego zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media;
- uzyskanie stosownych decyzji oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np.: na zajmowanie pasa drogowego dróg publicznych, przy czym koszty związane z uzyskaniem tychże decyzji obciążać będzie wykonawcę, za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, innych - niezbędnych przy realizacji zadania;
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy
- sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu i jej wprowadzenie

UWAGA:
1) Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wprowadzenia na plac budowy wykonawcy odcinka sieci ciepłowniczej na dz. 5552/41 i 8496/3, obr. Szaflary, który zostanie wyłoniony w ramach odrębnego postępowania. Wykonawca przebudowy drogi jest zobowiązany do udostępnienia terenu budowy Wykonawcy sieci ciepłowniczej.
2) Ze względu na fakt, że drogą gminną nr 364830K odbywa się m.in. dojazd do hurtowni, urzędu gminy itp. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dojazdu do ww. obiektów
w czasie trwania robót.

Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 8496/3, 5552/65, 5552/68, 5534/16, 5534/1, 5552/41, 5552/48, 8619/2, obr. 0006 Szaflary
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa :
1) Projekt wykonawczy branży drogowej
2) Projekt stałej organizacji ruchu
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4) przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871041,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928338,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871041,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY INVEST SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452216424

7.3.3) Ulica: UL. WIELKA GÓRA 69

7.3.4) Miejscowość: WAKSMUND

7.3.5) Kod pocztowy: 34-431

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871041,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-28 do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.