Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00548074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00559366/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2023/BZP 00565533/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie
Teatru Powszechnego w Łodzi, przy ul. Legionów 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR POWSZECHNY W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-069
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powszechny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powszechny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f96d920-992e-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcieTeatru Powszechnego w Łodzi, przy ul. Legionów 21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f96d920-992e-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047459/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru Powszechnego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.331.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429086,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1) Całodobowa ochrona osób i pomieszczeń obiektów, parkingu i dziedzińca Teatru Powszechnego w Łodzi (dalej zwanego Teatrem) przy zachowaniu stałej obsady (1 osoba),
2) Włączenie obiektu Teatru do systemu elektronicznej ochrony mienia, całodobowego monitorowania systemu alarmowego w obiekcie i podwórku oraz patrolu interwencyjnego w sytuacji wystąpienia alarmu.
3) Teatr posiada centralę alarmową INTEGRA 128 producenta Satel Sp. z o.o. z 2 pilotami napadowymi, monitorującą 18 pomieszczeń oraz rejestrator DVR BCS 1604 LEA dla szesnastu kamer (sześć zewnętrznych i dziesięć wewnętrznych),
4) Usługa ochrony będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278370,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278370,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKTOR 5 POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292737856
7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 100/102
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-153
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278370,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-31 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do wymagań normy PN-EN ISO 15189:2023-02 i wytycznych WHO, ECDC, CDC.
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów w Schronisku dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r
- "Usługi sprzątania"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów MOSiR w Łodzi na okres 01.11.2025 r. - 31.10.2026 r.
- Zastępcze wykonanie dokończenia napraw powłok malarskich konstrukcji stalowej zadaszenia trybun stadionu żużlowego przy ul. 6 Sierpnia 71
- Dostawa oprogramowania komputerowego II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie Centrum Wsparcia Społecznego "Na Przedwiośniu" w Warszawie w latach 2026 i 2027
- Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Radomiu i jednostkach jej podległych
- Świadczenie usług całodobowej ochrony i dozoru obiektu KDK wraz z terenem przyległym, całodobowego monitoringu obiektu CTMiT - filii KDK oraz obiektu magazynu zewnętrznego KDK
- Usługa ŚWIADCZENIA OCHRONY MIENIA NA RZECZ MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej oraz obsługi systemów i urządzeń zaplecza technicznego w Muzeum Pamięci Sybiru
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.