eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › PRZEBUDOWA DRÓG W GMINIE ZIĘBICE



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA DRÓG W GMINIE ZIĘBICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.4.2.) Miejscowość: Ziębice

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: 748163851

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067386

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00022213

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:
1. Część nr 9 – Przebudowa drogi transportu rolnego Rososznica – Niedźwiednik -etap II;
a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi transportu rolnego Rososznica - Niedźwiednik” od km 3+060 – 0+000 na odcinku ok. 3 km.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową pierwszeństwo ma PW. Wykonawca wykona roboty budowlane wskazane
w PW.
Uwaga: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- przebudowy drogi znajdującej się w km 3+060 - 3+080
c) Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
d) Wykonawca na własny koszt wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska zatwierdzenie projektów (tymczasowej i stałej organizacji ruchu) zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektami.
e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie odpady
do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
f) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji
a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci w stanie odkrytym i zakrytym.
g) Zadanie jest objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
2. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego
w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy własne załącza kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał
w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych
w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na pracach ziemnych, rozbiórkowych, przygotowawczych, odwodnieniowych, oświetleniowych, wykończeniowych, wykonania nawierzchni prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,

Po zmianie:
1. Część nr 9 – Przebudowa drogi transportu rolnego Rososznica – Niedźwiednik -etap II;
a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi transportu rolnego Rososznica - Niedźwiednik” od km 3+060 – 0+000 na odcinku ok. 3 km.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową pierwszeństwo ma PW. Wykonawca wykona roboty budowlane wskazane
w PW.
Uwaga: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- przebudowy drogi znajdującej się w km 3+060 - 3+080
c) Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
d) Wykonawca na własny koszt wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska zatwierdzenie projektów (tymczasowej i stałej organizacji ruchu) zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektami.
e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie odpady
do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
f) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji
a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci w stanie odkrytym i zakrytym.
g) Zadanie jest objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
h) W ramach niniejszej inwestycji należy usunąć kolidującą zieleń (ok. 11 drzew
o średnicy do 55 cm). Wykonawca uwzględni niniejsze w cenie ryczałtowej, może też dopisać i zmienić pozycje kosztorysowe według własnych kalkulacji. Stosowne decyzje administracyjne i ewentualne nasadzenia zastępcze
po stronie Zamawiającego. Konary, gałęzie, korzenie, karpiny Wykonawca zutylizuje, natomiast pozyskane drewno należy poukładać grubszymi końcami w jedną stronę, czoło stosu powinno być możliwie równe i pionowe. Stosy poukładać na legarach oddzielnie dla każdej grupy (sortymentu) i rodzaju drewna, które w nim przeważa, następnie przekazać Zamawiającemu.

2. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego
w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy własne załącza kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał
w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych
w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na pracach ziemnych, rozbiórkowych, przygotowawczych, odwodnieniowych, oświetleniowych, wykończeniowych, wykonania nawierzchni prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-05 09:00

Po zmianie:
2024-02-08 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-05 10:00

Po zmianie:
2024-02-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-05

Po zmianie:
2024-03-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.