eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › PRZEBUDOWA DRÓG W GMINIE ZIĘBICE



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA DRÓG W GMINIE ZIĘBICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.4.2.) Miejscowość: Ziębice

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: 748163851

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024991

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00022213

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Część nr 2 – Przebudowa drogi gminnej w Skalicach.
a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Skalicach, znajdującej się na działce nr 125/4, obręb Skalice na odcinku ok. 0,247 km.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową pierwszeństwo ma PW. Wykonawca wykona roboty budowlane wskazane
w PW, oprócz tego co jest zawarte w dokumentacji projektowej należy wykonać odwodnienie liniowe (1 szt.) na całej szerokości drogi z odprowadzeniem
do rowu. Odwodnienie należy wykonać z korytek o szerokości min. 30 cm,
a ruszt klasy nośności D-400, umocnić wylot elementami prefabrykowanymi wraz z oczyszczeniem rowu przydrożnego na odcinku 3 m.. Lokalizacja zostanie wskazana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania.
Przy przebudowywanej drodze zostaną zamontowane latarnie oświetleniowe. Nowo zamontowane lampy należy podłączyć do istniejącej w miejscowości Skalice, sieci oświetleniowej oraz zintegrować z system telensa będącym
w dyspozycji Zamawiającego. Oświetlenie ulicy Różanej w Ziębicach zostanie wykonane przy użyciu opraw typu LED montowanymi na słupach , aluminiowych na fundamentach prefabrykowanych o wysokości 8m. Łącznie przewiduje się montaż 5 szt. punktów oświetleniowych. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano na projekcie zagospodarowania terenu. Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
Oprawy powinny nawiązywać do opraw zamontowanych na ul. Spacerowej. Barwa lamp oraz szczegóły techniczne należy zatwierdzić u Zamawiającego. Oprawa ma zawierać w sobie sterownik z możliwością podłączenia
do istniejącego systemu zdalnego sterowania oświetleniem ulicznym. Oprawa musi być wyposażona w gniazdo nema oraz musi być kompatybilna z systemem telensa, obecnie zainstalowanym na terenie gminy Ziębice.
Wykonawca wystąpi do zarządcy sieci energetycznej Tauron celem uzyskania uzgodnień na wpięcie do istniejącej latarni (w m. Skalice) i wykona zgodnie
z tymi wytycznymi.
Uwaga. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- przebudowy drogi znajdującej się na dz. nr 125/2.
Zamawiający celowo nie udostępnia części PB i PW zawierających rysunki drogi nie będącej przedmiotem zamówienia.
c) Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
d) Wykonawca na własny koszt wykona projekty tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu oraz uzyska zatwierdzenie projektów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektami.
e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
f) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji
a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci w stanie odkrytym
i zakrytym.
g) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dokona uzgodnień tych robót w zakresie kolizji z istniejącymi podziemnymi sieciami uzbrojenia terenu z właścicielami lub zarządcami tych sieci.
h) Zadanie jest objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
2. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego
w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy własne załącza kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał
w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych
w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na pracach ziemnych, rozbiórkowych, przygotowawczych, odwodnieniowych, oświetleniowych, wykończeniowych, wykonania nawierzchni prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,

Po zmianie:
1. Część nr 2 – Przebudowa drogi gminnej w Skalicach.
a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Skalicach, znajdującej się na działce nr 125/4, obręb Skalice na odcinku ok. 0,247 km.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową pierwszeństwo ma PW. Wykonawca wykona roboty budowlane wskazane w PW, oprócz tego co jest zawarte w dokumentacji projektowej należy wykonać odwodnienie liniowe (1 szt.) na całej szerokości drogi z odprowadzeniem do rowu. Odwodnienie należy wykonać z korytek o szerokości min. 30 cm, a ruszt klasy nośności D-400, umocnić wylot elementami prefabrykowanymi wraz z oczyszczeniem rowu przydrożnego na odcinku 3 m. Lokalizacja zostanie wskazana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania. Przy przebudowywanej drodze zostaną zamontowane latarnie oświetleniowe. Nowo zamontowane lampy należy podłączyć do istniejącej w miejscowości Skalice, sieci oświetleniowej oraz zintegrować z system telensa będącym w dyspozycji Zamawiającego. Oświetlenie zostanie wykonane przy użyciu opraw typu LED montowanymi na słupach aluminiowych na fundamentach prefabrykowanych o wysokości 8m. Łącznie przewiduje się montaż 5 szt. punktów oświetleniowych. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano na projekcie zagospodarowania terenu. Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
Oprawy powinny nawiązywać do opraw zamontowanych w miejscowości Skalice. Barwa lamp oraz szczegóły techniczne należy zatwierdzić
u Zamawiającego. Oprawa ma zawierać w sobie sterownik z możliwością podłączenia do istniejącego systemu zdalnego sterowania oświetleniem ulicznym. Oprawa musi być wyposażona w gniazdo nema oraz musi być kompatybilna z systemem telensa, obecnie zainstalowanym na terenie gminy Ziębice.
Wykonawca wystąpi do zarządcy sieci energetycznej Tauron celem uzyskania uzgodnień na wpięcie do istniejącej latarni (w m. Skalice) i wykona zgodnie z tymi wytycznymi.
Uwaga. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- przebudowy drogi znajdującej się na dz. nr 125/2.
Zamawiający celowo nie udostępnia części PB i PW zawierających rysunki drogi nie będącej przedmiotem zamówienia.
c) Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
d) Wykonawca na własny koszt wykona projekty tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu oraz uzyska zatwierdzenie projektów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektami.
e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
f) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci w stanie odkrytym
i zakrytym.
g) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dokona uzgodnień tych robót w zakresie kolizji z istniejącymi podziemnymi sieciami uzbrojenia terenu z właścicielami lub zarządcami tych sieci.
h) Zadanie jest objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
2. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego
w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy własne załącza kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał
w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych
w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na pracach ziemnych, rozbiórkowych, przygotowawczych, odwodnieniowych, oświetleniowych, wykończeniowych, wykonania nawierzchni prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-31 10:00

Po zmianie:
2024-02-05 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-31 11:00

Po zmianie:
2024-02-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-29

Po zmianie:
2024-03-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.