eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówUsługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) Znak sprawyZP/40/2009 w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Głogów: Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) Znak sprawy: ZP/40/2009 w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie
Numer ogłoszenia: 200065 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) Znak sprawy: ZP/40/2009 w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (remontowych i adaptacyjnych) w obiektach ZOZ Głogów Do obowiązków inspektora należy: 1) Pełnienie nadzoru w branżach wynikających z dokumentacji projektowej, 2) Sporządzanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich, 3) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych, 4) Przekazywanie przyszłemu wykonawcy terenu budowy wraz z dostarczeniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji, 5) Zawiadomienie właściwego organu o zamiarze rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia, 6) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami obowiązującymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, kontrolowanie stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do obrotu i parametrów zgodnych z dokumentacją techniczną , 7) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcą robót w tym: Ř sprawdzenia faktur wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót , potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; Ř sporządzenia rozliczenia finansowego realizowanego zadnia; Ř przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; Ř sporządzenie protokołów OT, 7) Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadania lub jego części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego, przy udziale inwestora 8) Realizacja całokształtu czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi (min. rozpisywanie i dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę) na wezwanie zamawiającego, 9) Opiniowanie propozycji zmian do dokumentacji projektowej, 10) Uzgadnianie z PISE zmian układu funkcjonalnego pomieszczeń, 11) Monitorowanie i raportowanie przebiegu realizacji robót wg potrzeb Zamawiającego; wykonawca zobowiązuje się zawiadomić zamawiającego w terminie 24 godzin o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności a na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty wymagane dokumenty, z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, , że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ty okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi w zakresie sprawowania funkcji inspektora nadzoru. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda wykazu wykonanych usług. Wymagane co najmniej dwie usługi w zakresie nadzoru budowlanego. Do wykazu należy dołączyc nap.: referencje, potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 4)Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami.5)Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budynków i innych budowli. 6)Aktualne zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego , budynek D - Dział Administracyjny, w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.