eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawyZP/40/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Głogów: Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawy: ZP/40/2009
Numer ogłoszenia: 217601 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200065 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (prace remontowe i adaptacyjne) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawy: ZP/40/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych (remontowych i adaptacyjnych) w obiektach ZOZ Głogów Do obowiązków inspektora należy: 1) Pełnienie nadzoru w branżach wynikających z dokumentacji projektowej, 2) Sporządzanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich, 3) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych, 4) Przekazywanie przyszłemu wykonawcy terenu budowy wraz z dostarczeniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji, 5) Zawiadomienie właściwego organu o zamiarze rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia, 6) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami obowiązującymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, kontrolowanie stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do obrotu i parametrów zgodnych z dokumentacją techniczną , 7) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcą robót w tym: sprawdzenia faktur wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót , potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; sporządzenia rozliczenia finansowego realizowanego zadnia; przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; sporządzenie protokołów OT,8) Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadania lub jego części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego, przy udziale inwestora. 9) Realizacja całokształtu czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi (min. rozpisywanie i dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę) na wezwanie zamawiającego, 10) Opiniowanie propozycji zmian do dokumentacji projektowej, 11) Uzgadnianie z PISE zmian układu funkcjonalnego pomieszczeń, 12) Monitorowanie i raportowanie przebiegu realizacji robót wg potrzeb Zamawiającego; wykonawca zobowiązuje się zawiadomić zamawiającego w terminie 24 godzin o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 857.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MKL INVEST Biuro Prawne Marcin Krzysztof Link, ulica Głogowska 67/31, 60-264 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 857.60
  • Oferta z najniższą ceną: 857.60 oferta z najwyższą ceną: wpłynęła jedna ważna oferta
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.