eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381031695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŁĄKOWA, 27

1.5.2.) Miejscowość: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 31 51 , 784 315 193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@przedszkole2.reda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole2reda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4743c38-585e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308498/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/P2/I/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik 2 do SWZ, wzór umowa załącznik nr 4
Część 1 - obejmująca zakup i dostawę różnych artykułów spożywczych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 57980,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 2 obejmująca zakup i dostawę pieczywa i wyrobów piekarskich.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 16548,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 3 obejmująca zakup i dostawę warzyw i owoców świeżych i kiszonych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 62555,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 4 obejmująca zakup i dostawę mięs, wędlin i produktów mięsnych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 59783,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 5 obejmująca zakup i dostawę mrożonek warzywnych i owocowych.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1e do SWZ*.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23754,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 6 obejmująca zakup i dostawę ryb świeżych i wędzonych oraz pozostałych produktów - rybnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne

4.5.5.) Wartość części: 28416,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 7 obejmująca zakup i dostawę nabiału
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1g do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 59393,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 8 obejmująca zakup i dostawę jaj.
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1h do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 10504,73 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 9 obejmująca zakup i dostawę świeżych soków owocowych
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1i do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15982100-6 - Soki ze świeżych owoców

4.5.5.) Wartość części: 14449,05 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części:
Część 1: Różne artykuły spożywcze, produkty mączne,
Część 2: Pieczywo i wyroby piekarskie,
Część 3: Warzywa i owoce świeże i kiszone,
Część 4: Mięso, wędliny i produkty mięsne,
Część 5: Mrożonki warzywne i owocowe,
Część 6: Ryby świeże i wędzone oraz pozostałe produkty rybne,
Część 7: Nabiał,
Część 8: Jaja,
Część 9: Świeże soki owocowe,
Część 10: Woda źródlana.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik 2 do SWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
Część 10 obejmująca zakup wody źródlanej
- Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych – załącznik nr 1j do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 7103,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51289,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51289,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51289,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51482,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-14 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23243,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23243,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23243,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL. PIEKARNIA-CUKIERNIA Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871699342

7.3.3) Ulica: ZŁOTA

7.3.4) Miejscowość: KARWIA

7.3.5) Kod pocztowy: 84-105

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23243,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-12 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42783,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55117,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42783,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42783,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-14 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61883,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61883,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61883,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMIĘS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871420883

7.3.3) Ulica: KOLEJOWA

7.3.4) Miejscowość: PUCK

7.3.5) Kod pocztowy: 84-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61883,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-12 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20482,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20688,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20482,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807

7.3.3) Ulica: POLSKA

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 81-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20482,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-14 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33054,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33054,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33054,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580929265

7.3.3) Ulica: SZKOLNA

7.3.4) Miejscowość: SŁAWUTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33054,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-12 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57502,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57502,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57502,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57502,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-14 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty nr 8 złożonej przez Hurtownia warzyw i owoców „PIOTREX”, Żaneta Żmudzka, ul. M. Konopnickiej 11A, 77-200 Miastko na kwotę 14 726,25zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę: 10 504,73 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

II. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty nr 11 złożonej przez STEMAR Sp. z o.o., ul. Portowa 3, 84-120 Władysławowo na kwotę 42 042,00zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę: 14 449,05 zł brutto

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7736,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7736,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7736,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDEN SPRINGS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770066541

7.3.3) Ulica: PERLA

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7739,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-14 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.