Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00092127/01 - Wynik z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b47bac5-47a0-4ab4-b05e-d4142938b743
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030960/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest cykliczne wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby Gminy Stare Babice z poniższego zakresu:
1) wycena wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału;
2) wycena wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku scalenia i podziału nieruchomości;
3) wycena wartości odszkodowania za grunt przeznaczony w m.p.z.p. pod drogę;
4) wycena wartości nieruchomości niezabudowanej celem jej sprzedaży/nabycia;
5) wycena wartości nieruchomości zabudowanej przeznaczonej do sprzedaży/nabycia;
6) wycena wartości nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego celem przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności;
7) wycena 1 m2 gruntu niezabudowanego celem najmu;
8) wycena wartości nieruchomości celem naliczenia „opłaty planistycznej” z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany przeznaczenia gruntów;
9) sporządzenie opinii o średniej wartości 1 m² gruntu przeznaczonego pod drogę gminną;
10) wycena 1m2 nieruchomości położonych na obszarze scalenia i podziału na potrzeby ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej;
11) wycena wartości opłaty za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych;
12) wycena wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania infrastruktury technicznej;
13) wycena wysokości stawek jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przesyłu w związku z umieszczeniem urządzeń infrastruktury elektroenergetycznej na nieruchomościach stanowiących własność gminy;
14) sporządzanie opinii o ważności operatu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 50 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności dodatkowe wyceny nieruchomości np. w wyniku wyczerpania kwoty w umowie lub inne wyceny, które wykraczają poza zakres zamówienia podstawowego.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał każde z niżej wymienionych zadań, polegających na:1) 500 opracowań w zakresie wycen nieruchomości na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz
2) 2 opracowanie w zakresie wycen nieruchomości w procesie scaleń i podziału nieruchomości.
2. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego oraz posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej:
1) 500 opracowań w zakresie wycen nieruchomości na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz
2) 2 opracowań w zakresie wycen nieruchomości w procesie scaleń i podziału nieruchomości.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
- Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonywanie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Postomino w 2025 roku
- Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2025 roku - cześć I, II, III
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (2.2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.